Nigga cake Nigga cake
Caramelldansen Caramelldansen
Ainakin asenne kunnossa Ainakin asenne kunnossa
kaverit :3 <: kaverit :3 <:
ICE-O-LATED ICE-O-LATED
Piiloleikkimestari Piiloleikkimestari
Cardpeek - linux Cardpeek - linux
Muahahaha Muahahaha
Miten THL johtajat ymmärtää WHO:n suosituksia Miten THL johtajat ymmärtää WHO:n suosituksia
pysykää kotona pysykää kotona
Custom hiiri. Custom hiiri.
muutama star trek muutama star trek
Grillaamista Grillaamista
discord discord
Behold! Behold!
Gondola etenemässä kaupungin raunioihin Gondola etenemässä kaupungin raunioihin
kuha on uudella maalla kuha on uudella maalla
Episodi neljän lyhyempi versio Episodi neljän lyhyempi versio
Iikka Kivi Iikka Kivi
Jos titanic ois ollu parempi leffa... Jos titanic ois ollu parempi leffa...
ei panikoida ei panikoida
kauppias kauppias
10 minuuttia aikaa tehdä lasaga 10 minuuttia aikaa tehdä lasaga
Helkkarin hyvää t.kisse Helkkarin hyvää t.kisse
 651 näyttökertaa, 19 viestiä, 0.53 MB, 1 tiedosto, 17.01.2020 13:45:59
[ + 3 | ]

Hautomo :3

[38621] [tiedosto.png] [0.53 MB] [720x644] [] []
tiedosto.png

kissa

(5208)  · 

börh

(1050)  · 

istuu

(56)  · 

kananmunat

 · 

munakenno

17.01.2020 17:21:42
#295111 [+-] Piilota Suosittele

>>295108

Ymmärsin niin että keitettyäkin munaa voi antaa, mutta ymmärrettävästi börhtietoni ovat vajavaiset ;3

Tietysti Mortin tuntien kananmuna on liian epälihaisaa ja siksi vältettävää ravintoa >:3 Ei sillä että se mikään börheiden peruspöperö olisikaan, joillekin herkku silloin tällöin nautittuna.

17.01.2020 17:32:44 | 17:33:32
#295118 [+-] Piilota Suosittele

>>295111

Olet muuten ehkä aikaisemmin kysynyt kananmunan syönnistä, kun nyt tarkemmin ajattelen.

Ei maistu, eikä yleensäkään mikään joka ei ole ns. omaa ruokaa.

Kinkku ja tonnikala saavat hard pass.

Case in point - Äiti leipoi tässä viikolla pullaa, ja yleensä Maikki tulee vienosti lähelle suosittelemaan ainakin osaa pullasta hänen maarunsa sijoituspaikaksi ;33

Vivis taas katsoi pois päin ja dissasi kaikki pullapalat, vaikka seuraili tekemistä intensiivisesti. (itsehän nukuin makeasti tämän yli)

edit: Maikki syö myös sipsejä

17.01.2020 17:37:50
#295121 [+-] Piilota Suosittele

>>295118

Hups :3 No siitä on jo niin paljon aikaa, ainakin kolme viikkoa ;3

Tavallaan helppoakin, ei tarvitse aina olla huumonin ruokia kärkkymässä >:3

Opera-pizzaa pohjattomana kastraattilaulajalle :333

Maikki :333 Pullaa börhöliinille <3 :3 Ei se mitään vaikka nukuitkin, jos siellä kellotettiin jo kahdelta puolen. :3

Ymmärrän Maikkia niin hyvin, hiilarit on kivoja ;3 Mortin ruokavaliolla en pärjäisi >:3

17.01.2020 17:48:12 | 17:49:44
#295131 [+-] Piilota Suosittele

>>295121

Nyt he olivat eri osoitteissa.

[parental discretion advised]

Samalla kun Mortti kieltäytyi pullasta niin, Maikki oli lohduttamassa isää,

jonka pikkurilli jäi siellä pohjoisessa juontokouran osan puristukseen - pitkä sairaalamatka ja 20 tikkiä...

17.01.2020 17:57:06 | 17:58:04
#295136 [+-] Piilota Suosittele

>>295131

Niin joo, "yleensä Maikki..." :3

Hyvä että börheät oli jaettu tasapuolisesti :3 Kyllä sun isä tarvitseekin börheän rakkauspakkauksen lohdutusta <3 :3

(Youtube-kommentti taisi vaihteeksi jäädä jonnekin virtuaaliavaruuteen roikkumaan ;___; )

[ 19 viestiä | ]