mun silmät on täällä ylhäällä mun silmät on täällä ylhäällä
söpö söpö
vuokratyökundit hoitaa vuokratyökundit hoitaa
kyllä minä tämän osaan kyllä minä tämän osaan
Meillä ei ole ryhmäkuria Meillä ei ole ryhmäkuria
leikkisä apu leikkisä apu
Adolf Adolf
kylmä keli kylmä keli
ahahahahHHHH ahahahahHHHH
huomio huomio huomio huomio
puolan joulu puolan joulu
oranssi börhelö oranssi börhelö
puola puola
Triten paluu Triten paluu
lahjapiilo lahjapiilo
lisää mainoksia lisää mainoksia
BÖRHEÄ KUKKULUURUU BÖRHEÄ KUKKULUURUU
cameramies osa3 cameramies osa3
Hyvää joulua Hyvää joulua
nuuh nuuh
omaa aikaa omaa aikaa
ählämit euroopassa ählämit euroopassa
näytän vähä isolta ku kuvattu niin läheltä näytän vähä isolta ku kuvattu niin läheltä
moto riikka moto riikka
 961 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 14.01.2020 22:43:49
[ + 5 - | ]

kaleksia

[38519] [cxx.jpg] [0.09 MB] [476x1048] [] []
cxx.jpg

15.01.2020 01:42:59
#293884 [+1] Piilota Suosittele

Hetkonen... Toihan oli (12,90€ - pantit kori 2,20€ ja pullot 2,40€ = 8,30€) halvempaa kuin nykysin virossa. Tais olla lautakasa matin veron alennusten ansiota joskus vuonna 2004, silloin sai paikallisesta ruokavarastosta viikonlopun startteri mäyriksen joko karhua tai koffia ja zippi askin lämää tasan 10€, ääs marketista sai pullokorin lahden erikoista tai ruuti(?) olutta tasan 16€ ja kaupungissa prisma myi kurjala (tölkki)salkkuja 15,90€. Cassa (keskon) myi vaihtelevia merkkejä 16€ kori(huom. kori pantti teki edullisemmaksi verrattuna mäyrikseen) tai sama ölyt 7,95 mäyriksenä. Voi niitä aikoja.

16.09.2021 11:40:35
#501207 [+-] Piilota Suosittele

>>293844

Juomajakelu oli myös parempaa silloin. Ei ollut ongelmia niin kuin nykyään. Mutta tämä lähti siitä, että juomapullopalautukset pitää saada halvemmaksi. Siksi lasipullot poistuivat markkinoilta. Tilalle tuli tölkit, jotka hajoavat monet ja pintanirhaisusta. Hinta myös nousi äärettömiin.

Että voidaankin sanoa, että hyvin meni.

[ 14 viestiä | ]