yulia 2 yulia 2
Ebin pränk :D t. neeger :D Ebin pränk :D t. neeger :D
"Marinin ja EU-uskovaisten 10 eniten toistamaa väärää väite "Marinin ja EU-uskovaisten 10 eniten toistamaa väärää väite
Kuhnafar-I feat. Ior Bock "Saunasolmu Dub" Kuhnafar-I feat. Ior Bock "Saunasolmu Dub"
kassakisse :3 kassakisse :3
Kirkki lauleskelee Kirkki lauleskelee
SpongeBob SquarePants SpongeBob SquarePants
Lol :D Lol :D
Vauva Vauva
Alabamaneekeri Alabamaneekeri
Three million yes veri proud Three million yes veri proud
Luurin kanava 404 Luurin kanava 404
Koiran elämää Koiran elämää
Tanssii spurdojen kanssa Tanssii spurdojen kanssa
Kolmelta aamuyöstä Kolmelta aamuyöstä
Erämies Erämies
shione shione
synkkä siiseli synkkä siiseli
keisari apustaa keisari apustaa
Kissakimppu Kissakimppu
minä en tykkää enää mistään >:3 minä en tykkää enää mistään >:3
Karen ei suostu lähtemään DMV:stä vaikka sillä ei ole syytä olla Karen ei suostu lähtemään DMV:stä vaikka sillä ei ole syytä olla
minna jäätyi minna jäätyi
jack nicholson jack nicholson
 821 näyttökertaa, 9 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto, 01.01.2020 04:30:06
[ + 5 | ]

Sumatralainen rotta-apina


braindead

(6)  · 

avara luonto

01.01.2020 04:49:46
#288527 [+-] Piilota Suosittele

>>288525
Ei ennää tehä nuin hyviä leffoja. Ehtiin jo vähän innostua siitä Dave And Tucker VS Evil vai mikä lie olikaan, mutta sekin lässähti kovasti sitte loppua kohti. Vähän sama ku musiikissa. Parhaat pätkät tehtiin -84 +-10 vuotta. Noin suunnilleen.

01.01.2020 04:52:57
#288528 [+-] Piilota Suosittele

Toinen vähän hyvään suuntaan oli se missä ne nuoret pääty kaikenlaisten menninkäisten listittäväksi. Muisti vaan ku ei enää toimi niinku nuorempana, mutta kyllä mää sen tähän vielä keksin. Öh, tais olla mettämaja pöpelikössä, eli cabin in the woods.

01.01.2020 17:45:21 | 17:46:42
#288647 [+-] Piilota Suosittele

Aeee vittu, aikoja kun Petteri teki hyviä leffoja.

Bad Taste, Braindead, Meet the Feebles....

Kehuin noita töissä joskus vuosituhannen alussa yhdelle vanhemmalle työkaverille. Se vittuili joka kerta tuosta sumatralaisesta rotta-apinasta ainakin seuraavat 6 vuotta. Ei osannut arvostaa Braindeadia. :D


Edit:
Mitäs ne myöhäisemmän ajan muutamat melko hauskat olivat... Evil Aliens ja Black Sheep?

[ 9 viestiä | ]