elämäni tarina elämäni tarina
juokaa olutta juokaa olutta
yritä ymmärtää yritä ymmärtää
Pylly Pylly
sellaset terveiset sellaset terveiset
börh börh
majesteetillinen hyppy majesteetillinen hyppy
voi vitun tiikeri voi vitun tiikeri
Jotenkin suunnilleen näin 2/2 Jotenkin suunnilleen näin 2/2
Fiksu nainen Fiksu nainen
pärisee pärisee
2026 Suomi voitti MM-kisat lätkässä 2026 Suomi voitti MM-kisat lätkässä
niin läski nainen niin läski nainen
poikien kaa tsekkailees poikien kaa tsekkailees
Pyttipannun jälkeen Pyttipannun jälkeen
läski läski
Vanhemmat on tiedossa Vanhemmat on tiedossa
Alman pallit Alman pallit
en varmana lähe ulos en varmana lähe ulos
Maa on pyöreä Maa on pyöreä
Ellen Pagen uusi elokuva Ellen Pagen uusi elokuva
säihkysilmä säihkysilmä
naiset näyttää naiset näyttää
Maitoa Maitoa
 794 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto, 20.12.2019 12:05:29
[ + 0 | ]

Valokuvaajan unelma

[37825] [tiedosto.jpg] [0.03 MB] [740x552] [] []
tiedosto.jpg

muistikortti

 · 

micro

 · 

sd

20.12.2019 12:21:30 | 12:21:44
#284349 [+-] Piilota Suosittele

Itsellä oli vuonna 2005 käytössä IBM:n 1GB Microdrive. Absurdi 3cmx4cm kokoinen kiintolevy, joka sujahti silloisen susipaskan Olympuksen digikameran sisään.

20.12.2019 20:34:43
#284554 [+-] Piilota Suosittele

>>284552 Joo ei sillä sitten muuta teekkään. Itse olen kuvannut noin 7 vuotta 5 megapikselin kameralla ja helvetin hyviä kuvia saa ja resot riittää. Ostin 18 megapikselin kameran ja kaikkia kuvia joutuu leikkailemaan pienemmäksi, jos haluaa muuttaa valokuviksi.

12.09.2020 12:54:40
#387352 [+-] Piilota Suosittele

>>284554

Lintuja kuvatessa tornista on parempi olla enempi pikseleitä. Meillä on kaverin kanssa yhteisputki 50 - 500mm eikä sillä pääse riittävän lähelle etäisiä kohteita. Kokeiltiinn 36Mp D800 ja vertailtiin meidän D7000 Nikoneihin. Ero on kuin yöllä ja päivällä kuvauksessa lintuja kauempaa. Lähelle kuvatessa ei juuri mitään eroa. Vaihtoehto on myös isompi putki. Isompi putki taas maksaa maltaita. Siihen ei ole varaa. Parempaan nikoniin on varaa kyllä. Rajalalla, vaikka onkin kirosana maksaa käytetty D800 649 euroa.

25.11.2020 20:50:13
#413087 [+-] Piilota Suosittele

Aattelin et valokuvaajan unelma olis ollu päästä kuvaamaan jotain alastonmallia, joka tietysti johtais jonkinlaiseen koitukseen. Mut ehkä oonki vaan sairas mieleltäni.

[ 12 viestiä | ]