Paha Putin Paha Putin
rööki apu apustus rööki apu apustus
Psyduck käyttää hämäyksen Psyduck käyttää hämäyksen
Laukaiskaa risteilijä-ohjus Laukaiskaa risteilijä-ohjus
Aamiainen vuoteeseen Aamiainen vuoteeseen
Taidetuokio Taidetuokio
Onnen kräkipiippu Onnen kräkipiippu
Turppi klaani Turppi klaani
Lintubongari Lintubongari
Joku KERTOI... Joku KERTOI...
Bailabaila! Bailabaila!
Biljardia Biljardia
jhnna venyttelee osa 2 jhnna venyttelee osa 2
Jytkyt patit Jytkyt patit
Kootut selitykset Kootut selitykset
Slaavi-Musk Slaavi-Musk
Suurlukki tulee, oletko valmis? Suurlukki tulee, oletko valmis?
ayy lmao ayy lmao
Bileet! Bileet!
Mtv uutiset Mtv uutiset
Ryhdikästä opiskelua Ryhdikästä opiskelua
Blondi ja sen kaveri Blondi ja sen kaveri
Vapautta myös poikaystävälle Vapautta myös poikaystävälle
BROTHER BROTHER
 794 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto, 20.12.2019 12:05:29
[ + 0 | ]

Valokuvaajan unelma

[37825] [tiedosto.jpg] [0.03 MB] [740x552] [] []
tiedosto.jpg

muistikortti

 · 

micro

 · 

sd

20.12.2019 12:21:30 | 12:21:44
#284349 [+-] Piilota Suosittele

Itsellä oli vuonna 2005 käytössä IBM:n 1GB Microdrive. Absurdi 3cmx4cm kokoinen kiintolevy, joka sujahti silloisen susipaskan Olympuksen digikameran sisään.

20.12.2019 20:34:43
#284554 [+-] Piilota Suosittele

>>284552 Joo ei sillä sitten muuta teekkään. Itse olen kuvannut noin 7 vuotta 5 megapikselin kameralla ja helvetin hyviä kuvia saa ja resot riittää. Ostin 18 megapikselin kameran ja kaikkia kuvia joutuu leikkailemaan pienemmäksi, jos haluaa muuttaa valokuviksi.

12.09.2020 12:54:40
#387352 [+-] Piilota Suosittele

>>284554

Lintuja kuvatessa tornista on parempi olla enempi pikseleitä. Meillä on kaverin kanssa yhteisputki 50 - 500mm eikä sillä pääse riittävän lähelle etäisiä kohteita. Kokeiltiinn 36Mp D800 ja vertailtiin meidän D7000 Nikoneihin. Ero on kuin yöllä ja päivällä kuvauksessa lintuja kauempaa. Lähelle kuvatessa ei juuri mitään eroa. Vaihtoehto on myös isompi putki. Isompi putki taas maksaa maltaita. Siihen ei ole varaa. Parempaan nikoniin on varaa kyllä. Rajalalla, vaikka onkin kirosana maksaa käytetty D800 649 euroa.

25.11.2020 20:50:13
#413087 [+-] Piilota Suosittele

Aattelin et valokuvaajan unelma olis ollu päästä kuvaamaan jotain alastonmallia, joka tietysti johtais jonkinlaiseen koitukseen. Mut ehkä oonki vaan sairas mieleltäni.

[ 12 viestiä | ]