eKA lUUKKU (paint joulukaleerineekeri 1) eKA lUUKKU (paint joulukaleerineekeri 1)
Punahilkka Punahilkka
Miehet on valehtelevia sikoja Miehet on valehtelevia sikoja
Jerry & Sleepy Gary Jerry & Sleepy Gary
Eikö asiakkaalla ole enää oikeutta edes valita Eikö asiakkaalla ole enää oikeutta edes valita
Maahan, maahan asti Maahan, maahan asti
Yksi kirja muiden joukossa Yksi kirja muiden joukossa
vertailua vertailua
Suihkussa Suihkussa
Kjäh röh! Kjäh röh!
Semmosta taas Semmosta taas
Jekku jekku Jekku jekku
Hale & Pace - Smoking 60 A Day Hale & Pace - Smoking 60 A Day
Köyhä robotti Köyhä robotti
Pervo Pervo
Räyh! Räyh!
Tupla musta Tupla musta
kaunista kaunista
Sama suunta Sama suunta
Tulen moikkaan vaikka väkisin Tulen moikkaan vaikka väkisin
Vittulaulujouluvittukakkonenjonilaulaa Vittulaulujouluvittukakkonenjonilaulaa
Renkaita Renkaita
Hehe Hehe
Osu ja Uppos Osu ja Uppos
 1 086 näyttökertaa, 6 viestiä, 3.65 MB, 1 tiedosto, 27.11.2018 23:03:33
[ + 6 | ]

Ei toimisi suomessa

[20985] [0.webm] [3.65 MB] [270x480] [] []

laite

(12)  · 

pyöritin

27.11.2018 23:52:33
#125876 [+-] Piilota Suosittele

Hengenvaarallista! Pitää viedä heti pois!

Miten ihmeessä muuten Suomessa viime vuosituhannella syntyneet voivat olla edes hengissä, kun lapsuudessa on ollut niin paljon vaaroja?

28.11.2018 09:45:26
#125965 [+-] Piilota Suosittele

>>125876
>>125885
:D

Ei toi laite kyllä kauhean turvalliselta näytä, mutta jos joku käyttäisi tavallisia keinuja mitä nyt ala-asteilla ja päiväkotien pihoissa oli kuten myö lapsena (ympäri, tai kaksoisvoltti keinun alta ja se oli pituushyppyä), ne ois lailla jo kielletty.

En tiedä ovatko jo, mutta erilaisia ovat kuin ne punaset muoviset ja ketjulliset ilman muovisuojaa ketjun alaosassa.

28.11.2018 10:09:33
#125972 [+-] Piilota Suosittele

>>125965
Itsehän olen sitä mieltä, että kun lapsi itse ottaa hieman riskejä ja kolahtelee, niin hän vanhempana on paljon paremmin turvassa isommilta kolhuilta. Omilla aivoilla ajattelu on vaan niin vanhanaikaista...

28.11.2018 10:14:13 | 10:14:49
#125973 [+-] Piilota Suosittele

>>125972
Tää on totta. Koskee myös nuorta aikuisikää. Se on vitun nopea refleksi kun väistät tukkia joka on tipahtamassa niskaasi, tai vedät sormet pois jostakin välistä.

Kolhuja on tullut, ja nyt olen aina varuillani kun jokin kone lähtee käyntiin. Oli sitten kuormaaja, pinoaja, moto, moottorisaha, tai sähköhammasharja.

28.11.2018 14:53:05
#126075 [+-] Piilota Suosittele

Kävely, autoilu, pyöräily, syöminen, nukkuminen, eläminen, sateessa istuminen, sateessa seisominen, vihreän valon odottaminen, punaisiin valoihin ajaminen, ramppiin liittyminen, rampista poistuminen. SEKÄ LUKEMATON VITUN MOINEN KASA MUITA ETI TILANTEITA... Kaikki ovat hengenvaarallisia.

[ 6 viestiä | ]