Hell cannon Hell cannon
kissan eväät kissan eväät
viimeinen ehikaani viimeinen ehikaani
Äijjjjien pippurimylly Äijjjjien pippurimylly
Elävänä tai mieluiten kuolleena! Elävänä tai mieluiten kuolleena!
nih nih
Tässä vaan makoilen Tässä vaan makoilen
hesadishun metro hesadishun metro
Mieli = Bogletettu Mieli = Bogletettu
Kissaa ei kiinnosta Kissaa ei kiinnosta
Nopee vene Nopee vene
subway subway
BART BART
Perinteinen mazdalaatikko Perinteinen mazdalaatikko
Niilo22 elokuva - Työharjoittelu Niilo22 elokuva - Työharjoittelu
nopeet jalat nopeet jalat
ryssät tykittää voitosta voittoon ryssät tykittää voitosta voittoon
säästä vesilaskussa säästä vesilaskussa
Tonttutyttö Tonttutyttö
Luukku 12 Luukku 12
Ratsastusta Ratsastusta
mal malloy mal malloy
le chef le chef
Miksi usab 3 on näin hidas aina? Miksi usab 3 on näin hidas aina?
 794 näyttökertaa, 1 viesti, 1.64 MB, 1 tiedosto, 10.12.2019 06:45:02
[ + 3 - | ]

Tylsää pelissä?

[37565] [tiedosto.png] [1.64 MB] [480x2381] [] []
tiedosto.png

gta

(42)  · 

skyrim

(31)  · 

fallout

(15)  · 

witcher

(7)
10.12.2019 09:16:33
#280982 [+1] Piilota Suosittele

Kokeilin kerran elellä gta:ssa ihmisiksi. Odotin punaisissa valoissa vuoroa jne. No eihän siitä mitään tullut kun ensimmäisen minuutin aikana joku kiilasi kylkeen ja sitten oli taas ruumiita joka paikka täynnä.

[ 1 viestiä | ]