Nyt täytyy mennä Nyt täytyy mennä
Geenikaappi Geenikaappi
Pallea Pallea
I did naaht I did naaht
Improvisoi, sovella, nujerra Improvisoi, sovella, nujerra
Uudet Soynic ja Tlais Uudet Soynic ja Tlais
Rouskista Rouskista
Lurps lurps Lurps lurps
Älkää toljottako. Tehkää töitä Älkää toljottako. Tehkää töitä
Jatkoa Sonic-desingille Jatkoa Sonic-desingille
Joka miehen unelma Joka miehen unelma
I'm with stupid -> I'm with stupid ->
gilette gilette
Manaus Manaus
MERASMUS! Give me my eye back! MERASMUS! Give me my eye back!
Totuus harrin sauvasta Totuus harrin sauvasta
Neekeri intensifoituu Neekeri intensifoituu
Kävitpä missä tahansa Kävitpä missä tahansa
Ei helvetti Ei helvetti
Lätty lätisee Lätty lätisee
Vuotanut Sonic-desing Vuotanut Sonic-desing
Lol köyhä Lol köyhä
Mee töihin -musavideo Mee töihin -musavideo
Nyt on pakko sanoa että en keksinyt otsikkoa tälle Nyt on pakko sanoa että en keksinyt otsikkoa tälle
 794 näyttökertaa, 1 viesti, 1.64 MB, 1 tiedosto, 10.12.2019 06:45:02
[ + 3 - | ]

Tylsää pelissä?

[37565] [tiedosto.png] [1.64 MB] [480x2381] [] []
tiedosto.png

gta

(42)  · 

skyrim

(31)  · 

fallout

(15)  · 

witcher

(7)
10.12.2019 09:16:33
#280982 [+1] Piilota Suosittele

Kokeilin kerran elellä gta:ssa ihmisiksi. Odotin punaisissa valoissa vuoroa jne. No eihän siitä mitään tullut kun ensimmäisen minuutin aikana joku kiilasi kylkeen ja sitten oli taas ruumiita joka paikka täynnä.

[ 1 viestiä | ]