ajelu ei koskaan lopu ajelu ei koskaan lopu
Feels rich man :3 Feels rich man :3
Kutsu Kutsu
Mortti kotosalla ;___; Mortti kotosalla ;___;
;__; ;__;
Ketä? Ketä?
Hehe Hehe
heil kotler heil kotler
Koiran tuottelias päivä Koiran tuottelias päivä
What the Fuck Hall What the Fuck Hall
Ei jaksa keksiä otsikoita 31 Ei jaksa keksiä otsikoita 31
Voihan vaahto :3 Voihan vaahto :3
Gondoloiden vapahtajan ristikuolema Gondoloiden vapahtajan ristikuolema
Ei jaksa keksiä otsikoita 29 Ei jaksa keksiä otsikoita 29
Minä intiaanina Minä intiaanina
Vaterland Vaterland
Hyvä poika :3 Hyvä poika :3
homo homo
Nykyään kalja on kallista Nykyään kalja on kallista
Bulassa Bulassa
fuufuu fuufuu
Ei jaksa keksiä otsikoita 36 Ei jaksa keksiä otsikoita 36
härkä härkä
grillikesä part.1 grillikesä part.1
 848 näyttökertaa, 16 viestiä, 3.2 MB, 1 tiedosto, 01.12.2019 10:45:11
[ + 5 | ]

Tuikku karuselli

[37268] [VID-20191201-WA0001.mp4] [3.2 MB] [352x640] [] []

02.12.2019 19:52:49
#277983 [+1] Piilota Suosittele

>>277375
Silent Service 2 oli hieno sukellusvenesotapeli. Aijai siinä tunnit lensivät kuin siivillä kun väijyi miehistönkuljetusaluksia ja väisteli tuhoaja-partioita.

02.12.2019 21:48:09
#278035 [+-] Piilota Suosittele

>>277991
Jokaisella osastolla on omat damage%, tykki/periskooppi/torpedoluolat sun muut voi olla eritavalla paskana. Rungon yleiskestävyys on myös koetuksella syvyyspommituksessa.

"Hull Buckling!" kuuluu vieläkin painajaisissa ;)

03.12.2019 03:44:44
#278126 [+-] Piilota Suosittele

>>278035
Voi toki olla että aika kultaa muistot. Olen tässä pelaillut emulaattorin kautta vanhoja pelejä muna kädessä ja huomannut etteivät ne nyt niin erikoisia olleetkaan.

Parempi muistella ne kultasina.

03.12.2019 12:59:34 | 13:00:27
#278248 [+-] Piilota Suosittele

>>278126
No ei helvetissä pystyisi enää pelaamaan. Varmaan silmät sulaisi niistä grafiikoista. Pelaillaan tätä Battlefleet Gothic Armada 2:sta vaan...

[ 16 viestiä | ]