Eikös tää oo joku tietosuustesti eläimille et pystyykö ymmärtään miten peili (tai vastaava, tässä tapauksessa kännykän etukamera) toimii. Onhan se aika jännä et osa noistakin kissoista tajus kattoo taakseen kun kännykän näytöllä näky jotain kuumottavaa
>>271404 Oha noit videoita missä kisset rehaa peilille, oppivat kyllä että ei oo pelättävää. Kaikkiha noi tais kattoa taakke paitti vika. Ois mielenkiintosta tietää onko esim. kaikki muut päässy kattelee itteää pelisitä mutta vika ei oo.
Meillä ei koira tykkää peileistä, mutta seuraa suurella mielenkiinnolla laseista tulevia heijastuksia. Siinä sitte jos rupiaa ilveilemään niin kääntyy kattomaan kohti. Nuille kisseille vaan tais tulla ny melekoset traumat ku yhessä suunnassa näkevät itte pirun ja ku kääntyy kattoon kohti niin tuttuhan siinä vaan onkin :3
[
3 viestiä
|
]
⭰
Etukameran avaus
Feels good man ¦3
vinossa22
kis
Tilukset tasapainoisessa tarkastelussa :3
Baarin jälkeen
Bosgi vasten bosgea börh börh :3
Syytä olla ylpeä ;3
Ei tyttöpöpöjä! O__O >:3
When you see it
YOU HAVE ANGERED CTHUGHA FOR THE LAST TIME!
Ilmeeni krapulassa, kun kaverisi soittaa sulle vielä kännissä