Muutu mieheksi 24€ Muutu mieheksi 24€
Golffi jättää ne Golffi jättää ne
Aaawww... Aaawww...
Voin melko vaihtelevasti Voin melko vaihtelevasti
Yksiö 3h+k Yksiö 3h+k
seppo laitela ja ismo laitela seppo laitela ja ismo laitela
rae:en tarina rae:en tarina
Rannalla. Rannalla.
Leipoi kissan Leipoi kissan
Zansatsu Ponytail 1/4 Zansatsu Ponytail 1/4
prööt prööt
Luolastolaiset viikolla Luolastolaiset viikolla
Moniosaaja Insinöörien suunnittelema ja tekemä Moniosaaja Insinöörien suunnittelema ja tekemä
Poika, olen pettymys. Poika, olen pettymys.
Killisilmäinen karhu Killisilmäinen karhu
kissaa pyydystämässä kissaa pyydystämässä
Internet is for porn birb edition Internet is for porn birb edition
"Viisauksia" "Viisauksia"
Luovutan... Luovutan...
Voisin maistaa :3 Voisin maistaa :3
"Aijjoo, piti kääntyä tuosta..." "Aijjoo, piti kääntyä tuosta..."
Juomakulttuuri Juomakulttuuri
Leikkivät ketunpennut Leikkivät ketunpennut
Antaahan se tyttö Antaahan se tyttö
 747 näyttökertaa, 3 viestiä, 15.24 MB, 1 tiedosto, 16.11.2019 15:14:39
[ + 3 | ]

mitäs noituutta tämä sitten on :3

[36755] [0.mp4] [15.24 MB] [960x1707] [] []

kissat

(176)  · 

hämmästyy

 · 

naama

(123)
16.11.2019 15:23:51
#271404 [+-] Piilota Suosittele

Eikös tää oo joku tietosuustesti eläimille et pystyykö ymmärtään miten peili (tai vastaava, tässä tapauksessa kännykän etukamera) toimii. Onhan se aika jännä et osa noistakin kissoista tajus kattoo taakseen kun kännykän näytöllä näky jotain kuumottavaa

16.11.2019 18:41:58
#271474 [+-] Piilota Suosittele

>>271404
Oha noit videoita missä kisset rehaa peilille, oppivat kyllä että ei oo pelättävää. Kaikkiha noi tais kattoa taakke paitti vika. Ois mielenkiintosta tietää onko esim. kaikki muut päässy kattelee itteää pelisitä mutta vika ei oo.

16.11.2019 21:16:07
#271544 [+-] Piilota Suosittele

Meillä ei koira tykkää peileistä, mutta seuraa suurella mielenkiinnolla laseista tulevia heijastuksia. Siinä sitte jos rupiaa ilveilemään niin kääntyy kattomaan kohti. Nuille kisseille vaan tais tulla ny melekoset traumat ku yhessä suunnassa näkevät itte pirun ja ku kääntyy kattoon kohti niin tuttuhan siinä vaan onkin :3

[ 3 viestiä | ]