Hehe Hehe
Domino Domino
Loli ja kaverit Loli ja kaverit
Nettikissa 8 Nettikissa 8
Nuuskamulkkunen Nuuskamulkkunen
Iltapalaa Iltapalaa
Liukastui Liukastui
murtovarkaudet euroopassa murtovarkaudet euroopassa
Punish me! Punish me!
Kaikki maahantunkeutujat tämmösiin Kaikki maahantunkeutujat tämmösiin
Queen '85 Queen '85
Nakuankka kaupungilla 3 Nakuankka kaupungilla 3
Hyvää pizzaa Hyvää pizzaa
Valkoritarin varusteet Valkoritarin varusteet
Olympiasensuuria Iranissa Olympiasensuuria Iranissa
Haisuli Haisuli
Telttailemassa Telttailemassa
Nuuskamulkkunen Nuuskamulkkunen
verstappen perez verstappen perez
Persun brainorinot Persun brainorinot
Lord of the Beats Lord of the Beats
Kenway töissä 3 Kenway töissä 3
Pakolaiset vs pakoloiset Pakolaiset vs pakoloiset
:D :D
 831 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.17 MB, 1 tiedosto, 13.11.2019 13:29:09
[ + 3 - | ]

Anterolle faktaa

[36649] [20191009_160225.jpg] [0.17 MB] [508x517] [] []
20191009_160225.jpg

13.11.2019 13:34:34
#269972 [+-] Piilota Suosittele

Hehe. Nää on aina hauskoja kun kommentoi jossain jotain, niin sitten jollain toisella syttyy perseessä käpy palamaan ja alkaa tulla medioita ja tilapäivityksiä.

Juu tää riehuva äärivasemmisto on yhtä surkeaa paskasakkia, kuin se äärioikeistokin, joten ei mitään uutta siis.

13.11.2019 13:48:18
#269984 [+-] Piilota Suosittele

Yleensä ääripäät molemmin puolin on aika luusereita. Ironista sillee ku uusnatsitki on käytännös ku neekereitä ja antifasistit käyttäytyy ku fasistit.

13.11.2019 14:10:14
#269991 [+-] Piilota Suosittele

>>269984
Joskus 90luvulla tuli dokkari ruotalaisista uusnatseista. Ne hakkas innoissaan siinä sellasia pikkasen tummempia tyyppejä. Sit mentiin Brasiliaan ja siellä ne paikalliset saman sävyset pikkasen tummemmat natsit hakkas sitten vielä tummempia tyyppejä...

[ 8 viestiä | ]