manne kortti manne kortti
Vauvan ensimmäinen vauva Vauvan ensimmäinen vauva
lepakoita vintillä lepakoita vintillä
Ruohonleikkuri Ruohonleikkuri
auttoi kisseä :3 auttoi kisseä :3
:3 :3
Bueno... Bueno...
Raul !!! Raul !!!
Isis Isis
Vaimoni on kaksonen Vaimoni on kaksonen
tempereen tero season 2 tempereen tero season 2
yhy yhy
Pubun kanssa nogosilla :3 Pubun kanssa nogosilla :3
tulevaisuus tulevaisuus
huomiota :3 huomiota :3
Jukka Nyyssölä Jukka Nyyssölä
suviseuralainen kutsuu luolaston väkeä suviseuralainen kutsuu luolaston väkeä
Ny reenataan Ny reenataan
Alla star by smash mouth but the whole song is sung in c note Alla star by smash mouth but the whole song is sung in c note
Aromat pärisee Aromat pärisee
litteän maan toisella puolella litteän maan toisella puolella
bambit homoilee bambit homoilee
sneig sneig
3d 3d
 862 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 07.11.2019 17:47:37
[ + 7 - | ]

Suomen teillä saa kokea aidot efektit

[36453] [tiedosto.jpg] [0.09 MB] [582x553] [] []
tiedosto.jpg

kuoppa

(15)  · 

tie

(38)  · 

kanada

(18)  · 

suomi

(394)  · 

3d

(23)  · 

paskat

(9)  · 

tiet

07.11.2019 18:36:03 | 18:36:41
#267740 [+-] Piilota Suosittele

>>267712
Kehäkolmosen sisällä käyn lähinnä jos lähden laivareissulle. Ei oo missään kaupungissa jossa olen ajellu näkyny tommosia reikiä ei edes pirkanmaan takapajuloissa. Idästä en niinkään tiedä. Voi olla että siellä on kunnan tiepolitiikassa otettu mallia rajanaapurilta.

07.11.2019 19:16:33 | 19:16:50
#267752 [+-] Piilota Suosittele

>>267712 suomessa tiet on aikalailla ykkösluokkaa ihan sama missä on. Kainuussa oli aika huonoja teitä joskus kun siellä ajeli mut ei sielläkään nyt oikeita kuoppia ollut. myös ainaki toi kakkoskuva näyttää vähän siltä et siinä ois jotain suomen luontoon vierasta kasvustoa. Hankala kuitenkin sanoa parin suttuisen pikselin perusteella. Myöskin https://africacheck.org/fbcheck/no-canada-doesnt-slow-speedsters-with-fake-potholes-and-south-africas-3d-method-is-photo-from-zimbabwe/
T. sburger

07.11.2019 19:59:18
#267757 [+-] Piilota Suosittele

Ainakin täällä etelä-pirkanmaalla on joka kevät aina vaan huonommassa kunnossa, meni viimeks rengas ja mitään en saanu korvauksia koska tie oli kuulemma kunnossa, 5cm syviä ja 40cm leveitä reikiä lukuunottamatta.

07.11.2019 20:05:53
#267759 [+-] Piilota Suosittele

>>267757 Satakunnassa päin ainakin on tiet ihan perseestä. Itse tiedän toistakymmentä sellasta pesuvatin kokoista kuoppaa lähiteillä ja lisää tulee koko ajan.

07.11.2019 20:52:17
#267781 [+-] Piilota Suosittele

>>267711 Joutsa-Kangasniemi väli on yleensä routimisen jäljiltä joka vuosi syöksypujottelua ellei halua vannekauppaan mennä. Toinen kova oli J-kylä-Mikkeli väli vielä viime vai toissa talveen asti ennen kuin tekivät ison remontin. Se öljysoran heittaminen routamonttuihin auttaa ehkä viikon ja sitte on taas vähintään yhtä iso aukko.

07.11.2019 22:13:08
#267829 [+-] Piilota Suosittele

En tiiä mistä helevetin savesta Oulussa tehhään tiet, ku ne on aina täynnä jumalattomia kuoppia heti ku vähän sattaa vettä. Jokkaisen vesilätäkön nähessään joutuu varrautuun, että nyt jäähään pohojasta kiinni.

[ 10 viestiä | ]