RÖMPSIS RÖMPSIS
Persu pöllö Persu pöllö
Vasemmiston ymmärrys, ei saat.. Vasemmiston ymmärrys, ei saat..
Rahtari Rahtari
Benny musiikki Benny musiikki
Maken mopo Maken mopo
Tom of Finland Tom of Finland
Lipun arvostusta Lipun arvostusta
lusikka altaassa lusikka altaassa
wc paper fail wc paper fail
Kärnä Kärnä
Hitlercum Hitlercum
metsot metsot
Nuhakiellot Suomessa Nuhakiellot Suomessa
Bidenin politiikka meksikon lapsiin Bidenin politiikka meksikon lapsiin
batnigga batnigga
Esko saatana Esko saatana
Tutun oloinen mainos Tutun oloinen mainos
Huoltavat metsot Huoltavat metsot
Black lives matters Black lives matters
rukouskutsu rukouskutsu
Tämähän on Tämähän on
armeija spurdo armeija spurdo
anime2 anime2
 1 005 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 06.12.2018 22:32:34
[ + 6 - | ]

Ai ihan kaikille ???

[21360] [47680002_10156332401137600_1804792695692984320_n.jpg] [0.06 MB] [960x720] [] []
47680002_10156332401137600_1804792695692984320_n.jpg

sateenkaari

(21)  · 

suvakki

(153)  · 

antifa

(66)  · 

idiootti

(125)  · 

suomi

(394)  · 

kuuluu

(8)
06.12.2018 22:51:30
#129866 [+-] Piilota Suosittele

mitähän nää meinas saavuttaa tällä lippulappujen heiluttamisella? ei ainakaan mitään hyvää, ihmiset vaan radikalisoituu enemmän ihan vaan protestina siitä miten idiootteja nää ihmiset on. Hippiliike ei toiminut eikä sama homma toimi nykyäänkään.

06.12.2018 23:16:23
#129878 [+-] Piilota Suosittele

Onneksi siis myös maahantunkeutumista vastustaville..vai?

Onko noi Lärs-Pepit vilpittömästi sitä mieltä, että jos Afrikasta, Lähi-Idästä ja Väli-Amerikasta kustakin tänne haluais tulla puol miljoonaa ihmistä, ni tänne vaan?

[ 9 viestiä | ]