>>259258 Itseasiassa aika hyvää. Paistettu rasvassa ja hieman juustomaustetta päälle. Jopa tuo isoperseinen oli syötävä, mutta pienemmät oli parhaita. Toukat mitä ei näy pohjalta maistu perunalle.
[
3 viestiä
|
]
⭰
Lisää ruokaa
Pakaste spydäri ja kebab
Home pizza
ruokakone
onko nälkä
carnivore kunniaan
Rasvapalo
Kissakuvia
broilerin filettä
Euron possusiivu, likainen pöytäliina ja sen vartija