tissit tissit
Kesäinen kettu talven keskelle :3 Kesäinen kettu talven keskelle :3
hand of loiri hand of loiri
jäätelö jäätelö
Written in blood Written in blood
ei suju ihan niinku eurooppalaisilla.. ei suju ihan niinku eurooppalaisilla..
2b 2b
Horny is back Horny is back
narun vetoa :3 narun vetoa :3
antin saabbi antin saabbi
Upi näyttää markolle anime tytyjä Upi näyttää markolle anime tytyjä
Anni Polva, Tiina Anni Polva, Tiina
Cyberpunk 2077 Cyberpunk 2077
ZEDU ZEDU
Kimi Kimi
Alaosaton postiasiakas Alaosaton postiasiakas
Demari Demari
Junamatka 1942 Junamatka 1942
Halla-aho Halla-aho
2b tissit 2b tissit
Luolaston ylläpidon turrimiitti 2020 Luolaston ylläpidon turrimiitti 2020
Onneksi on punainen ympyrä Onneksi on punainen ympyrä
Slayjer Slayjer
Tyäukot tauolla Tyäukot tauolla
 745 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.2 MB, 1 tiedosto, 07.10.2019 12:57:39
[ + 2 | ]

Trump

[35193] [tiedosto.jpg] [0.2 MB] [720x1105] [] []
tiedosto.jpg

07.10.2019 14:04:00
#256214 [+-] Piilota Suosittele

Ehkä se on pienestä pitäen opetettu jo jenkeille että jenkkilä on maailman napa. Kaupan kannalta ja sotilaallisesti ihan omaa ylivertaista luokkaansa, mutta ei se voi edes pikkusta Suomea tulla määräilemään. Meillä on jo sitäpaitsi EU siihen.

07.10.2019 22:13:36
#256359 [+1] Piilota Suosittele

>>256214 amerikkala on semmonen takapajula että ei ole mahollistakaan, siellä on syntyvien lapsien lapsikuolleisuus kaikkein suurin koko maailman kehittyneistä maista, eniten vankeutta ja sanavapauden rajoittamista, just katoin last week with john oliver jakson missä kerrottiin että kaikista usan juurivalmistuneista lääkäreistä joka neljäs luulee että tummaihoisilla on paksumpi nahka kuin valkoihoisilla. Osa lääkäreistä luulee myös että tummaihoisilla ei ole samoja hermopäitä kuin valkoihoisilla sekä että tummaihoisten veri hyytyy nopeammin kuin valkoihoisten.. tää on uusinta tilastotietoa

08.10.2019 01:58:51
#256434 [+-] Piilota Suosittele

>>256359
Mä en voi ottaa kantaa koska en todellakaan tiedä. Parempi pintaverenkierto niillä on olosuhteista riippumatta, sen tiedän. Noi muut jutut arvoisin näin lonkalta paskaksi.

08.10.2019 19:05:51
#256704 [+-] Piilota Suosittele

>>256359
"juurivalmistuneista lääkäreistä joka neljäs luulee että tummaihoisilla on paksumpi nahka kuin valkoihoisilla. Osa lääkäreistä luulee myös että tummaihoisilla ei ole samoja hermopäitä kuin valkoihoisilla sekä että tummaihoisten veri hyytyy nopeammin kuin valkoihoisten.. "
Pieni korjaus.
juurivalmistuneista lääkäreistä joka neljäs luulee että neekereillä on paksumpi nahka kuin ihmisillä. Osa lääkäreistä luulee myös että neekereillä ei ole samoja hermopäitä kuin ihmisillä sekä että neekereiden veri hyytyy nopeammin kuin ihmisten..

[ 14 viestiä | ]