hehe hehe
Huumoria ei saa menettää Huumoria ei saa menettää
Takinkääntäjä II Takinkääntäjä II
Babushkissat Babushkissat
Tyynysota Tyynysota
Hetkonen... Hetkonen...
Polliisit Polliisit
Mode ja ylläpitäjä "parantamassa sivua" Mode ja ylläpitäjä "parantamassa sivua"
Muna tonne Muna tonne
Vitsi. Vitsi.
Kaatomiehen jerrykannu Kaatomiehen jerrykannu
Äiti kato, siisti kuva Äiti kato, siisti kuva
Lähetäänx päristeleen? :3 Lähetäänx päristeleen? :3
Puhu kädelle Puhu kädelle
Poliisipysäytys Poliisipysäytys
Ei janota Ei janota
Ah shit Ah shit
Pieru mopoautossa Pieru mopoautossa
Adoptio Adoptio
Satu Satu
Stalkkeri Stalkkeri
Jälleen yksi legenda on poissa Jälleen yksi legenda on poissa
Kuria Kuria
Näin tehdään kermaperunoita Näin tehdään kermaperunoita
 905 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 10.02.2020 20:34:06
[ + 3 | ]

Avioliiton edut

[39520] [IMG-20200209-WA0002.jpg] [0.05 MB] [757x1600] [] []
IMG-20200209-WA0002.jpg

vitsi

(154)  · 

harri

(16)
10.02.2020 21:03:43
#305461 [+-] Piilota Suosittele

Kjööäääähh räähhh kyäm näi om jämpti,,,!!!!!! vaimo ämmää pakoon kapak kaan!!!!1:)))))))))))))


En oo ikinä ymmärtäny tätä tyä ukkojen "avioliitto on perseestä, vaimot on rumia, nalkuttavia narttuja ja molemmat vihaa toisiaan mut silti ollaan naimisissa"-huumoria

11.02.2020 05:41:26
#305601 [+-] Piilota Suosittele

>>305537
sää oot varmaan vähän sitten sillai astetta tyhmempi jäppinen?

Ai mä oon tyhmä kun en pidä mielekkäänä huumoria jonka pointtina on se kuinka paljon miehet vihaa vaimojaan? ok ok :DDD

Veikkaisin sinusta silakkaa, tai ainakin vihervasemmiston äänestäjää.

Pitääkö olla vihervassari että saa pitää huumori huiskaus ripuli roiskaus-tason vitsejä huonoina?

[ 4 viestiä | ]