Kun painovoima ei riitä ripputisseihin Kun painovoima ei riitä ripputisseihin
I'm gonna sneak into your bed! I'm gonna sneak into your bed!
Melkkein näkkyy Melkkein näkkyy
Suvakkien viimeinen pelikortti Suvakkien viimeinen pelikortti
Pixar esittää Pixar esittää
Muistakaa halia <3 Muistakaa halia <3
Horatio-Soini Horatio-Soini
Seteli taidetta Seteli taidetta
Huutista Huutista
Honey Nut Gestapos Honey Nut Gestapos
Ryppy ja Reikä käsittelevät turvapaikkahakemuksia osa IV Ryppy ja Reikä käsittelevät turvapaikkahakemuksia osa IV
RP pystyyn RP pystyyn
Ateria Ateria
like a buzz like a buzz
Kaveri Kaveri
Nalle Puh Akbar Nalle Puh Akbar
Iines no Iines no
Sumeet Tappoo livenä Uudessa-Seelannissa Sumeet Tappoo livenä Uudessa-Seelannissa
Historian valkopesun synty Historian valkopesun synty
hakanen hakanen
reeee reeee
Ilman Hitleriä Ilman Hitleriä
Ylemmäs kuvassa anteroita unelmineen Ylemmäs kuvassa anteroita unelmineen
Love escalator prank Love escalator prank
 926 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.31 MB, 1 tiedosto, 10.12.2017 16:24:20
[ + 9 - | ]

PeliLogiikka - Half Life [1998]


pettämätön

(12)  · 

logiikka

(27)  · 

half life

(9)
04.06.2018 18:41:55 | 18:43:52
#62958 [+-] Piilota Suosittele

>>62953

No yhdeissä ( huomaa jatkettu sanapäätösvirhe) laneissa kaverilla oli kone auki ja pelasin kakkosta... kai? Oli aika perusräiskintä... paitsi mitä nakeltiin sitä jotain viuh viuh juttua ja hopiti hopiti jossain katoilla ja viemäreissä.

F.E.A.R. oli parempi. Siinä oli sentään bullet-time pam pam!

04.06.2018 18:55:52
#62963 [+-] Piilota Suosittele

>>62958 Kakkonen ei ole yhtä hyvä kuin ykkönen. Ja half life tosin muistuttaa aika monta fps peliä koska määritteli itsekin millainen fps on genrenä

04.06.2018 19:32:39
#62988 [+-] Piilota Suosittele

>>62958
ja pelasin kakkosta

Pelasit kaverin kakkosta? Hmm..

>>62963
Kakkonen ei ole yhtä hyvä kuin ykkönen.

Ei, mutta pitää sekin kokeilla.

>>62963
koska määritteli itsekin millainen fps on genrenä

Tuon tais iskäs kertoa.

[ 11 viestiä | ]