Ei, vaan se fiilis kun ajaa pientaretta pitkin ja oho. Siellä olikin joku. Ajetaan nopeampaa kuin mitä tiekohtainen rajoitus antaa myöten ja sitten oiotaan pientareelta.
Näin on kuollut kävelijöitä, pyöräilijöitä. Siksi en lähde pientareella ajelemaan kovin helposti. Henki on tärkeämpi kuin matka.
[
5 viestiä
|
]
⭰
pyöräilijä
Kotimatkalla
Oletettu
Spandenx pelle
Totta ainakin Helsingissä
tarkkaa peliä
alamäkeen
Pyöräilyviikonloppu Minskissä
Spandex
Vihreä pyöräjäbä taas!
este
Melkein kuoli saatana
Emohirvi näytti spandexille
Turkkilainen pyöräilijä
pyöräilijäsammakko
:D
Ihan vitun laitonta.
Hyvän mielen media
Chad niilo
Spandex
Liikennesäännöt ei koske pyöräilijöitä
spandexraivo
ja kaikilla oli niin mukavaa
Jeremy Clarkson pyöräilijöistä, noista teiden parasiiteista