Tienaa paskantamalla Tienaa paskantamalla
Iida ❤️ Iida ❤️
Apustajat Apustajat
Tru dat Tru dat
mailman onnellisin kansa mailman onnellisin kansa
Kissa Kissa
Cat Math Cat Math
Koulukiusaaja saa turpaansa Koulukiusaaja saa turpaansa
Hotellin omistaja. Hotellin omistaja.
ensimmäinen koulupäivä ensimmäinen koulupäivä
Wat Wat
Vaimonryöstö epäonnistui Vaimonryöstö epäonnistui
Olga cabaeva Olga cabaeva
Vappukuva naurunappulan ajoilta Vappukuva naurunappulan ajoilta
Hmm🤔 Hmm🤔
Kun punoitus on laskenut... Kun punoitus on laskenut...
sanna vahingossa koko moskovan.. sanna vahingossa koko moskovan..
don't join NATO don't join NATO
Työkkäri Työkkäri
niilo niilo
Veriryhmä - Kylähullu vs Jeesukset Veriryhmä - Kylähullu vs Jeesukset
anime anime
Mee töihin Mee töihin
nato-maa nato-maa
 1 240 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 01.10.2019 10:26:38
[ + 15 | ]
👑 Plussatuin 01.10.2019.
👑 Katsotuin 01.10.2019.

Greta

[34960] [tiedosto.jpg] [0.09 MB] [671x960] [] []
tiedosto.jpg

01.10.2019 11:50:55
#253506 [+-] Piilota Suosittele

>>253493
Jos sun elin taso on puoletkaan mun tasosta, ehkäpä jopa enemmän sut tuntien, olet ilmaston massatuhoaja.

Alenna ensin palkkaas 90% ja ala vegaaniks? Se on vaan startti.

01.10.2019 12:57:55
#253541 [+-] Piilota Suosittele

>>253528
Ala homoksi (vissiin olet jo) niin et tuota jälkeläisiä. Siinä ekoteko!

Mut jos adoptoit jonkun pirihuoran lapsen, tapa se välittömästi. Siinä toinen.

12.12.2024 20:35:37
#665828 [+-] Piilota Suosittele

Olisi kiva tietää mikä se mekanismi on millä saa itsensä lietsottua vihaamaan teiniä, joka (vaikka esiintymistavasta voi olla montaa eri mieltä) puhuu kuitenkin ilmastonmuutoksesta faktaa...

Faktuaalisesti kuitenkin koko maapallon tieteilijöistä 97% on samaa mieltä ilmastonmuutoksesta ja sen vaikutuksista, asiaa on tutkittu vuosikymmeniä, tutkimuksia on satoja, ja jokainen vertaisarvioitu tutkimus tulee käytännössä samaan lopputulokseen.

Tulokset ovat 97 % samoja riippumatta tieteilijöiden asuinmaasta, rodusta tai uskonnosta ... mutta kyllähän Suomalainen Maukka Perusmies tietää nyt kuitenkin paremmin, tai vähintäänkin pystyy olemaan tekemättä mitään koska joku muu ei tee, niin munkaan tartte ...

Ei tarvitse mennä barrikaadeille, ei tarvitse mennä perunakellariin piiloon, voi tehdä pieniä muutoksia elämäänsä, voi tukea esim. pienillä muutoksilla ostotottumuksiin sitä kauhean kamalaa vihersiirtymää ... ei ole vaikeata, oikeasti.

Terveisin : Suomalainen keski-ikäinen, ei vegaani, bensa-auton omistava, ei vihreä, mies (jos mä osaan, osaatte tekin)

[ 13 viestiä | ]