ei herranjumala nyt :D ei herranjumala nyt :D
voi räkä voi räkä
Ykäsonni Ykäsonni
Kuvaotokset #19 Kuvaotokset #19
Haulikko Haulikko
Kissagifejä Kissagifejä
Nautin tästä. T. Aku Nautin tästä. T. Aku
porttaali toiseen ulottottuvuuteen porttaali toiseen ulottottuvuuteen
Kaapo Kaapo
Monty Python - Repressed Citizen Monty Python - Repressed Citizen
Joskus näin Joskus näin
Foy Vance - Make it rain Foy Vance - Make it rain
Paise Paise
Peura Peura
Tää kysyy sulta miksi syrjit ihonvärin perusteella Tää kysyy sulta miksi syrjit ihonvärin perusteella
@Gayway @Gayway
Hyi, neekeri Hyi, neekeri
Ameemiboja Ameemiboja
Läski Läski
Monskuun kalenteri Monskuun kalenteri
Kissagifejä Kissagifejä
get out get out
kot kot
@slayjereitä @slayjereitä
 1 241 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto
01.10.2019 10:26:38
[ + 15 | ]
👑 Plussatuin 01.10.2019.
👑 Katsotuin 01.10.2019.

Greta

[34960] [tiedosto.jpg] [0.09 MB] [671x960] [] []
tiedosto.jpg

01.10.2019 11:50:55
#253506 [+-] Piilota Suosittele

>>253493
Jos sun elin taso on puoletkaan mun tasosta, ehkäpä jopa enemmän sut tuntien, olet ilmaston massatuhoaja.

Alenna ensin palkkaas 90% ja ala vegaaniks? Se on vaan startti.

01.10.2019 12:57:55
#253541 [+-] Piilota Suosittele

>>253528
Ala homoksi (vissiin olet jo) niin et tuota jälkeläisiä. Siinä ekoteko!

Mut jos adoptoit jonkun pirihuoran lapsen, tapa se välittömästi. Siinä toinen.

12.12.2024 20:35:37
#665828 [+-] Piilota Suosittele

Olisi kiva tietää mikä se mekanismi on millä saa itsensä lietsottua vihaamaan teiniä, joka (vaikka esiintymistavasta voi olla montaa eri mieltä) puhuu kuitenkin ilmastonmuutoksesta faktaa...

Faktuaalisesti kuitenkin koko maapallon tieteilijöistä 97% on samaa mieltä ilmastonmuutoksesta ja sen vaikutuksista, asiaa on tutkittu vuosikymmeniä, tutkimuksia on satoja, ja jokainen vertaisarvioitu tutkimus tulee käytännössä samaan lopputulokseen.

Tulokset ovat 97 % samoja riippumatta tieteilijöiden asuinmaasta, rodusta tai uskonnosta ... mutta kyllähän Suomalainen Maukka Perusmies tietää nyt kuitenkin paremmin, tai vähintäänkin pystyy olemaan tekemättä mitään koska joku muu ei tee, niin munkaan tartte ...

Ei tarvitse mennä barrikaadeille, ei tarvitse mennä perunakellariin piiloon, voi tehdä pieniä muutoksia elämäänsä, voi tukea esim. pienillä muutoksilla ostotottumuksiin sitä kauhean kamalaa vihersiirtymää ... ei ole vaikeata, oikeasti.

Terveisin : Suomalainen keski-ikäinen, ei vegaani, bensa-auton omistava, ei vihreä, mies (jos mä osaan, osaatte tekin)

[ 13 viestiä | ]