Tosiasiassahan kyse on siitä, että kissat käy vaan tarkastamassa, että joko se ihiminen kuoli, että pääsee syöpöttelemään. Sitten kun havahtuu niin hätävalheena vaan naukasevat nätisti :3
[
3 viestiä
|
]
⭰
mau
Keyboard cat
MATKAKASS
Leipoi kissan
ti-ta-nik
Heppaa, kissaa, koiraa ja laulua
ei ole hyvä ruoka
Etsi kissa - ratkaisu (spoiler)
Three sizes, fits all :3
älä tuhlaa vettä >:3
Paw Wars
Heatley-kissa yskii karvapallon
Miantula
ei tykkää hajusta
jotain meni väärin täällä :3
Kurks :3
:3~
aamupala myöhässä
Kummasta kissa tykkää - raakaa vai keitettyä lihaa?