Uhriutui >:3 Uhriutui >:3
Kirk & Scotty after the fight with Klingons Kirk & Scotty after the fight with Klingons
Too soon? Too soon?
Pienet maistiaiset vaan Pienet maistiaiset vaan
Jenni War-tiainen Jenni War-tiainen
Armottomat äidit Armottomat äidit
Hapsin voileipäongelmaan ratkaisu Hapsin voileipäongelmaan ratkaisu
Kaksoisstandardi Kaksoisstandardi
taulu taulu
kesätyllerö kesätyllerö
Kivat leikkikalut tässä huoneessa Kivat leikkikalut tässä huoneessa
Husu pls :D Husu pls :D
ullatus ullatus
hirmuinen uhoaminen :3 hirmuinen uhoaminen :3
Auervaara Auervaara
hippaa :3 hippaa :3
tuoretta lihaa tuoretta lihaa
tippuuko? tippuuko?
Halkaistaan kodittomat Halkaistaan kodittomat
iltapalaa iltapalaa
Herkkujen herkku? Herkkujen herkku?
Daenarys Methhead Daenarys Methhead
Simulaattorit Simulaattorit
Suihkumietteitä Suihkumietteitä
 878 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 23.10.2018 22:12:00
[ + 8 | ]

Bat ja Ryyd

[19649] [0.jpg] [0.06 MB] [960x720] [] []
0.jpg

batman

(82)  · 

ryydman

 · 

bat

 · 

ryyd

 · 

lepakko

(19)
01.01.2019 22:05:13
#140394 [+3] Piilota Suosittele

>>113115
Minusta ihan hyvä järjestely ettei tilaamatta tule esiintymään. Sitä ko ois joku päivä kääntämässä perunapeltoa tai jotain ja sitten yht'äkkiä alkaa musiikki soida.

-"Mitä helve..."
-"Eiku ne on vaan Bat ja Ryyd, tulivat heittään keikan."
-"Mutta kuka ne sitten..."
-"Ei, ei, ko ne vaan tulee, ei niitä kukaan tilaa, ne vaan aina tulee."

[ 3 viestiä | ]