Kolmelta aamuyöstä Kolmelta aamuyöstä
uncles penis uncles penis
Muumien Outo Retkiseikkailu Muumien Outo Retkiseikkailu
Slavaddin Slavaddin
eivät minkäänlaisia ihmisiä eivät minkäänlaisia ihmisiä
Oha pojat poikia Oha pojat poikia
aina valmiina aina valmiina
Händel - Sarabande Händel - Sarabande
hauskaa hauskaa
junsi ;_; junsi ;_;
Arnoldsedän seikkailut 2 Arnoldsedän seikkailut 2
Herkku Herkku
tits tits
minä en tykkää enää mistään >:3 minä en tykkää enää mistään >:3
Kissakimppu Kissakimppu
Vammaisten tulkkauspalvelu Vammaisten tulkkauspalvelu
jonneli ja anneli jonneli ja anneli
Rytmihäiriö - Osaako huora uida? Rytmihäiriö - Osaako huora uida?
meinaa meinaa :3 meinaa meinaa :3
Kissakuvia ja gifejä Kissakuvia ja gifejä
päästä sisään :3 päästä sisään :3
juogse juogse
Korttipeli-ilta Korttipeli-ilta
white rare gondola white rare gondola
 896 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.27 MB, 1 tiedosto, 28.09.2019 12:07:43
[ + 3 | ]

Kissaihmiset =^o.0^=

[34852] [0.jpg] [0.27 MB] [590x3102] [] []
0.jpg

feissarimokat

(147)  · 

kissa

(5208)  · 

psykoosi

(71)
28.09.2019 14:56:50
#252420 [+-] Piilota Suosittele

Lörttönen :333

Mutta noin muuten en ihmettele ettei "lörttönen" halua näyttäytyä naamallaan >:3

Jos muuten ei ole käsitystä mikä on normaalia, niin ainakin vois ajatella ettei sotke kissan huolella hoitamaa turkkia ällöllä ihmissyljellä :p

28.09.2019 17:52:55
#252469 [+-] Piilota Suosittele

>>252468

Börh >:3


Juu en mä ajattelekaan että se kissojen sylkikään mitään leikkaussalikamaa on :3 Mutta hienosti pitää börhin kuosissa yhdessä pesulappukielen kanssa, kun taas me huumonit ollaan täysin hyödyttömiä siinä suhteessa >:3

Niina ei vissiin ole ajatellut että mitä kaikkea kissan turkissa voi olla jo senkin takia että kissa harvemmin desinfioi kieltään siirtyessään pesemään vähemmän intiimejä alueita >:3

Tietää että on tuima börhmeininki kun kommentin jokainen kappale päättyy ">:3"

28.09.2019 20:42:40 | 20:44:29
#252597 [+-] Piilota Suosittele

>>252562
Tuima tarkoittaa suolatonta ruokaa ja en voi olla koska olen aika suolainen ja pippurinen paketti. ;33

Edit: mutta harmittavasti tyhmempi kuin ylläkirjoittanut...

28.09.2019 21:08:46 | 21:16:50
#252613 [+-] Piilota Suosittele

>>252597

Eipäs vaan suolaista, terveisiä Lounais-Suomesta ;333 (Joo tiedän et vaihtelee alueittain :3)

Oh you ;3

Ei tässä nyt ole kukaan tyhmä, ihan luonnollista että menee börhit ja ihmiset ja börhihmiset ja etenkin börhit sekaisin :333

[ 8 viestiä | ]