Uimaan Uimaan
Uutta muotia Uutta muotia
Mutku Marin! 3 Mutku Marin! 3
pyllistys apu pyllistys apu
Tukevaa Keimoa viedään lenkille Tukevaa Keimoa viedään lenkille
anna lisää anna lisää
Äitikissa ajelulla Äitikissa ajelulla
Rannalla Rannalla
Iso ja pieni Iso ja pieni
Ihana nainen Ihana nainen
Isän vapaapäivä Isän vapaapäivä
Joko nyt se tiede meni liian pitkälle? Joko nyt se tiede meni liian pitkälle?
vauhtihirmu vauhtihirmu
Missä kaikki hyvät miehet?! Missä kaikki hyvät miehet?!
Komiat pärjää aina Komiat pärjää aina
Ihana nainen Ihana nainen
Börh Börh
anna maistiainen :3 anna maistiainen :3
Yllätys Yllätys
Tämmöinen homomainen mini annos Tämmöinen homomainen mini annos
rakkauden kaupunni rakkauden kaupunni
linja-autossa on tunnelmaa linja-autossa on tunnelmaa
Kyltti Kyltti
Retkellä Retkellä
 605 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 12.09.2019 15:58:36
[ + 5 | ]

Kato! Tassu :3

[34193] [Chill_Out670.jpg] [0.06 MB] [600x801] [] []
Chill_Out670.jpg

kissa

(5207)  · 

tassu

(149)
12.09.2019 16:03:55 | 16:04:19
#245356 [+-] Piilota Suosittele

>>245352
Tässä on taas pari viikkoa kärvistelty helvetin kipeän ristiselän kanssa. Käy vähän kateeksi kun toisella nousee jalka melkein ajatuksen voimalla.

Lisäksi hieno tasse.

12.09.2019 16:07:34
#245359 [+-] Piilota Suosittele

>>245356

Voin sympatiseerata, koska kärsin pitkään kausittaisista ristiselkäkivuista ylipainon ja ammatinvalinnan takia. Ammatinvaihto ja liikunta auttoi.

12.09.2019 16:11:31 | 16:11:53
#245362 [+-] Piilota Suosittele

>>245359
Itse liikun paljon, mutta tää istumatyö tuhoaa paikat. Toisaalta mulla on ihan vaan syntymäpaska selkä. Välillä voi kopata vaikka pesukoneen kainaloon ja kantaa sen paikalleen. välillä taas pelkkä oleminen vihloo varpaissa saakka.

12.09.2019 16:35:41 | 16:39:48
#245378 [+-] Piilota Suosittele

>>245362
Juu, en olettanutkaan ylipainoa syyksi automaagisesti. Selkäkipua vittumaisempaa on vain hammaskipu.

edit: eipä muuten olekkaan, vaikka hammaskivussa ei voi nukkua niin voi sentään liikkua

12.09.2019 16:59:54
#245392 [+-] Piilota Suosittele

>>245362
>>245378
Maanantaina ois varmaan sitten niiden halkaisijaltaan 60-80cm tukkien pätkiminen jotka eivät mahdu koneeseen. Ei siinä mitään, mutta kun osa niistä painaa, ja ne pitää kantaa ja nostaa erilliseen halkasukoneeseen.

Olen nyt viikon istunut putkeen. Mulla on aina ollut paska selkä vaikka treenaan ja käyn salilla (enää harvoin).

[ 8 viestiä | ]