TÀmÀnkö takia armeija ei ole naisille pakollinen? EhkÀ hyvÀ vaan ettÀ ennen palvelusta karsitaan nÀmÀ herkÀt lumihiutaleet pois niin muiden ei tarvitse kÀrsiÀ kun tero-tiina petteriÀ tai justiina jaskaa pelottaa pauke tai sitten he eivÀt kykene tottelemaan auktoriteetteja eli upseereita, kun ei heidÀn tÀhÀnkÀÀn asti ole tarvinut totella ketÀÀn.
[
1 viestiÀ
|
]
â°
Sykkii
nainen tankkaamassa
vÀhÀn sekosi
tankki
Ihana nainen!
belle delphine
Kjeh =))))
aatu
greta sotajalalla
Apustaja saunoo
höyhensarjalainen
NUUH
turri tyty
Hoiii!
get out
RjyssÀn danggi sjanoo pjoks
Norjalaisten ja Englantilaisten herrasmiesmÀinen laivataistelu