Mustat tytöt 2 Mustat tytöt 2
Joku noita Joku noita
Pölöjä... Pölöjä...
R.I.P. Olli R.I.P. Olli
Hermione Hermione
Rooliasuja Rooliasuja
Turrin näkökulma Turrin näkökulma
Vitsillinen sarjakuva 4 Vitsillinen sarjakuva 4
R.I.P. Olli R.I.P. Olli
RASMUS RASMUS
Kohinaa Kohinaa
Moi, mihin me tultiin? ;3 Moi, mihin me tultiin? ;3
StereoTyyppi StereoTyyppi
Parkkaus Parkkaus
Homoja Helsingissä! Homoja Helsingissä!
Perähikiän siittokisa Perähikiän siittokisa
Meanwhile in Africa Meanwhile in Africa
Kuka Kuka
Juuh elikkäs kuhaa ja riisiä Juuh elikkäs kuhaa ja riisiä
berneri berneri
Ihmeparantuminen Ihmeparantuminen
Kestääkö? -Kestää. -Ei kestä... Kestääkö? -Kestää. -Ei kestä...
Vitun dosentit Vitun dosentit
Poor pussy Poor pussy
 907 näyttökertaa, 10 viestiä, 1.36 MB, 1 tiedosto, 26.07.2019 22:14:34
[ + 4 | ]

Menkää itteenne ituhippi huutelijat

[32566] [20190726_221201.jpg] [1.36 MB] [2560x1440] [] []
20190726_221201.jpg

makkara perunat

 · 

juuh elikkäs

(71)
26.07.2019 23:38:00
#230618 [+-] Piilota Suosittele

Missä sinappi? Ketsuppi? Majoneesit? Kurkkusalaatti?

Ja miksi noin pieni annos? Yömässy, kun on otettu vähän viunasta vaan pahimpaan mässyhimoon?

27.07.2019 08:01:46
#230717 [+-] Piilota Suosittele

230588

kanakastike?

Ranskisten ja nakkejen päälle?

>>230606
Jauhoa jauholla.

Jauhomakkarat on parasta.

>>230608
Onkohan nuo ranskalaiset "perunat" alikypsiä

Ovat. Maltti on valttia.

>>230618
>>230644
Tarvi ku vähän suolaa. Siis jos noi rainerit ois kypsiä.

Eilen tein kiireessä ranskalaisia kalapuikoilla koska nälkä oli aika maksimaalinen. Ois vaan pitänyt antaa olla vielä 10min mutta kyllä se mössönäkin siinä nälässä meni.

27.07.2019 13:09:29
#230834 [+-] Piilota Suosittele

>>230752
Miten voi olla mahdollista, ettei edes makkaraperunoita osaa tehdä.

Jos ne tolleen lämmittää sekasin mikrossa niin ainakin ranskalaisista tulee vetisiä puikkoja.

230818

Ranskikset tossa näyttäs hyvin mallikkaalta, mutta miksi oksensit niiden viereen?

27.07.2019 22:40:59
#231014 [+-] Piilota Suosittele

>>230877
'suppiapas. Nyt en käytä kumpaakaan kun koitan laihdutella. No vitut koita, mutta herkut vähille.

230889

Joskus näyttää just tolta :D Sama miltä näyttää kunhan on suht terveellistä ja lähtee nälkä.

[ 10 viestiä | ]