Mulan olisi voinut olla lyhyempi Mulan olisi voinut olla lyhyempi
:3 :3
Tuts My Barreh Tuts My Barreh
Jesus Truthsayer Jesus Truthsayer
Päivän suunnitelmat Päivän suunnitelmat
Ei poikkeuksia, ei tänään eikä huomenna Ei poikkeuksia, ei tänään eikä huomenna
Jesus Truthsayer Jesus Truthsayer
Kuvaotokset #4 Kuvaotokset #4
oh snap oh snap
Wii Bowling! Wii Bowling!
de way de way
Earth-chan Abuse Earth-chan Abuse
Sir, please, I am the Garbage Man Sir, please, I am the Garbage Man
Aina yhtä hauskaa Aina yhtä hauskaa
Talviset tunnelmat Talviset tunnelmat
Bresthh :3 Bresthh :3
Kirjoituskone Kirjoituskone
kissatko ei muka älykkäitä :3 kissatko ei muka älykkäitä :3
Ihannejoulu Ihannejoulu
Creepypaska - Minun #metoo -tarinani Creepypaska - Minun #metoo -tarinani
Kissagifejä Kissagifejä
Kuvaotokset #5 Kuvaotokset #5
vastaisin :3 vastaisin :3
yöksi tekemistä yöksi tekemistä
 779 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.95 MB, 1 tiedosto, 20.06.2019 16:36:09
[ + 8 - | ]

Oli muuten 5/5 itsetehty voileipäkakku

[30924] [tiedosto.jpg] [0.95 MB] [3552x2000] [] []
tiedosto.jpg

voileipäkakku

 · 

chef

 · 

heviparta

20.06.2019 18:15:53
#215999 [+-] Piilota Suosittele

Voileipäkakut on kahvikunnan Mersuja tjsp... Ite fiilistelin kaupasta viikonlopuks saarireissulle mukaan potut ja sillit. Kivasti sitten rantakalliolla trangialla kokkailen juhannussafkat ympäri pieruissa.

21.06.2019 00:38:24
#216140 [+-] Piilota Suosittele

>>215999 Vedän pykälän verran paremmaksi ja kaivan huomenna (toivottavasti) pitkällisen ylemmiltä ja alemmilta voimilta rukoilun jälkeen omasta maasta uudet potut johannespöytään. Sillin joudun tosin ostamaan, kun ei saatu muikkuja nuotalta tänä yönä.

[ 7 viestiä | ]