Kissa- ja Koiragifejä Kissa- ja Koiragifejä
Ihana nainen Ihana nainen
Tule pomppimaan t. Shrek Tule pomppimaan t. Shrek
Suvakkia ei silti kiinnosta Suvakkia ei silti kiinnosta
Älykäs puujalka Älykäs puujalka
moi pitää mennä moi pitää mennä
"Son... I think someone's kitting us" >:3 "Son... I think someone's kitting us" >:3
muistutus muistutus
sinne män sinne män
不出熱水 不出熱水
Päivän valopäät Päivän valopäät
Yhden kaljan jos vain saan Yhden kaljan jos vain saan
Utelias Utelias
Minusta tulee johtajanne :3 Minusta tulee johtajanne :3
Mites nyt suu PANNAAN hapsi_? Mites nyt suu PANNAAN hapsi_?
Mustalaisleiri Mustalaisleiri
Ulosotto Ulosotto
The♂Gaywitness ♂ The♂Gaywitness ♂
Tän takia peleis on ikäsuositukset Tän takia peleis on ikäsuositukset
Kasvukikkoja Tu... mpeille Kasvukikkoja Tu... mpeille
Kissakuva Kissakuva
Ei ole hyvän kirjan voittanutta :3 Ei ole hyvän kirjan voittanutta :3
Dungeon♂org Dungeon♂org
Laitonta työvoimaa Laitonta työvoimaa
 1 009 näyttökertaa, 4 viestiä, 1.89 MB, 1 tiedosto, 20.06.2019 14:06:28
[ + 4 - | ]

Mersu

[30909] [VID-20190620-WA0005.mp4] [1.89 MB] [576x1024] [] []

mersu

(27)  · 

rellu

04.05.2020 19:03:30
#339247 [+1] Piilota Suosittele

Niin mitä hauskaa tai erikoista tässä klipissä oli? Renault on ollut maailman suurin autonvalmistaja vuodesta 2018, joten toimittavat / tuottavat varaosia jopa ns kilpailijoilleen, halvempaa tehdä keskitetyssä tuotantolaitoksessa isoja määriä tiettyä tuotetta. Itse ihmettelin aikanaan jaguaarin ilmansuodatinta ja muutamaa muuta osaa joiden valmistaja oli ford, ennenkuin tiesin että ford omisti jaguarin. Sama juttu kun tutki -90 luvun volvoa, renaultin tavaraa sieltäkin löytyi kun tekivät volvon kanssa yhteistyötä (Minkä hedelmänä näkyi siinä että rellut voittivat poikkeuksetta kaikki eurooppalaiset törmäys / kolaritestit -90luvun lopussa ja 2000 luvun alussa, kun volvo oli tehnyt sen -80 ; -90 luvuilla ja jo ansainnut turvallisen auton maineensa).

20.04.2021 11:41:15
#457347 [+-] Piilota Suosittele

Riku taas on kuin viime syksyinen koiranpaska keväällä, harmaavalkoinen, näyttää ja haisee pahalle, ei edes kärpäsiä kiinnosta.

[ 4 viestiä | ]