Etanan syöttämistä Etanan syöttämistä
kone istaja kone istaja
Hankki porakoneen Hankki porakoneen
lampunvarjostin lampunvarjostin
hyvin täytetty hyvin täytetty
Tessa Fowler Tessa Fowler
ihana nainen ihana nainen
kääpiö matcheten kanssa kääpiö matcheten kanssa
mustalainen raskaana mustalainen raskaana
Sattuu kaikille Sattuu kaikille
supa meiro supa meiro
death by snu snu death by snu snu
hyvän mielen video hyvän mielen video
jonnen ulinaa jonnen ulinaa
Hapsi lempeilee Hapsi lempeilee
vuoden feministi vuoden feministi
veetit ei tiedä veetit ei tiedä
tinaneekeri tinaneekeri
synnyit ihan ok aikaan synnyit ihan ok aikaan
battle ships of baltic sea battle ships of baltic sea
cybor truck cybor truck
white man stole my chicken white man stole my chicken
hiekkajäbyt hiekkajäbyt
Ihana nainen Ihana nainen
 1 078 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.59 MB, 1 tiedosto, 15.05.2019 10:04:19
[ + 6 - | ]

Muumibyl (Virallinen Falco 1-v juhlasarjakuva)

[29625] [Muumibyl-(Virallinen-Falco-1-v-juhlasarjakuva,-la-18.9.2010).jpg] [0.59 MB] [640x4805] [] []
Muumibyl-(Virallinen-Falco-1-v-juhlasarjakuva,-la-18.9.2010).jpg

naurunappula

(682)  · 

muumit

(194)  · 

skinilaakson tarinoita

(33)  · 

falco

(37)
15.05.2019 15:43:55
#202234 [+-] Piilota Suosittele

"Kirottu länsiteknologia" Klassikko elokuvasta? "Missä se vika on? Kirottu länsi teknologia! Vladimir! Reaktori on ylikuumentunut, jäähdytys järjestelmässä on jotain häikkää. Jjuumalauta! Ja koko ohjaus järjestelmä on taas jumissa! Sergei! Sergei, missä se Sergei luuhaa? Mjitä? Sinähän palvelit aiemmin jydinvjoimalassa? Joo,tsernobylissä, mitä sitte? Reaktorin jäähdytys mättää ja sinähän tunnet nämä vehkeet, painu reaktori kammioon ja selvitä mikä on vikana. Joo kiitti. Tsernobyl, miksi se nimi kuullostaa tutulta? Tsernobyl... TSERNOBYL! FUKOOOOV!!!"

15.05.2019 17:16:20
#202284 [+-] Piilota Suosittele

>>202281
Nimenomaan. Paljon vapaaehtoistyötä koulun puolelta (puvustus rättitunneilla, osa efekteistä varmaan kuvankäsittely- ja 3d mallinnustunneilta jne.). Sosiaalisia kavereita varmaan.

15.05.2019 22:52:49
#202485 [+-] Piilota Suosittele

>>202234

Anna olla viimeinen kerta kun sormeilen jäädytysjärjestelmää...
Mutta ku mulla oli kylymä.
Igor, jonain päivänä minä vielä....
TE OLETTE NYT MINUN VANKEJANI JA TEETTE NIINKUIN MINÄ SANON, TAI ALKAA SATTUA!!!

16.05.2019 15:27:38
#202628 [+-] Piilota Suosittele

>>202281
tasoon nähden 4/5

Ei sillä ole merkitystä mikä on leffan budjetti, tai onko siinä huippunäyttelijöitä, sillä on merkitystä, onko leffa hyvä. 7/10 annan tuolle.

Antaisin 8/10 jos avaruusaluskohtaukset olisivat tehty blue/green screeniä vasten, ja vastaukset kyllä söör jne muutettu ihan vaan kyllä herra kapteeni.

Kyllähän sitä työstettiinkin 6 vuotta muistaakseni. Seuraavalle osalle samat arvopisteet, vaikka seassa on nimekkäitäkin näyttelijöitä ja CGI:t paremmin hallussa. Budjetti oli myös suuri suomalaiselokuvalle (7,5 milj.).

[ 7 viestiä | ]