Turvasana. Turvasana.
Keulii Keulii
pieni kuu pieni kuu
Cattle Decapitation "One Day Closer to the End of Cattle Decapitation "One Day Closer to the End of
Rontti auttaa :3 Rontti auttaa :3
Ilmastohomo Ilmastohomo
Uskollinen ystävä :3 Uskollinen ystävä :3
Kuinka servaat itsesi hetkessä Kuinka servaat itsesi hetkessä
Se ois sitten keskiviikko Se ois sitten keskiviikko
Nyt pannaan Nyt pannaan
Röyhkeä ryöstö Röyhkeä ryöstö
pitsaperjantai pitsaperjantai
lihapullia lihapullia
Kipsu lämmittelee saatanaa :3 Kipsu lämmittelee saatanaa :3
Loppuu se renkutus Loppuu se renkutus
nappaaja :3 nappaaja :3
loiri kollaasi loiri kollaasi
korona korona
huora ja koira huora ja koira
WHO let the dogs out? WHO let the dogs out?
Ammattilainen Ammattilainen
Totta Totta
Kolmas päivä karanteenissa. Kolmas päivä karanteenissa.
Proidi vittu😂 Proidi vittu😂
@-
 2 265 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.49 MB, 1 tiedosto, 14.05.2019 21:56:32
[ + 1 | ]

Pyörällä iliman penkkiä

[29612] [tiedosto.png] [0.49 MB] [630x780] [] []
tiedosto.png

iida

(104)  · 

palosaari

(50)
15.05.2019 09:26:12
#202127 [+-] Piilota Suosittele

>>202087

Ehkä muutama. Ja tällasta huomiohuoraa just vaan ruokkii tällaset slayjerin tapaset runkkarit kaikenlaisella ihannoinnilla. Luonnollisuus kunniaan.

15.05.2019 14:30:46
#202202 [+-] Piilota Suosittele

>>202127
Kyllähän tota nyt panis jokanen luolastolainen kolli, mutta hyväksi vaimoksi siitä ei välttämättä olisi.

26.9.2013 - Iida Palosaari, Ylivieska. 21v, 163 cm ja 49 kg. >89-61-89. * Olen varattu. * Opiskelen lastentarhanhoitajaksi.


Eli 27 nykyään kuten Slaykin. Ikä on ihan sopiva, pinnallisuus ei.

15.05.2019 16:13:32
#202244 [+-] Piilota Suosittele

>>202228
Slay nyt kiillottelee kilpeänsä harva se päivä. Ketä se haittaa?

202233

olen käynyt pintaa syvemmällä

Et ainakaan Palosaaren :D Sä kyllä sanoit että et ole koskaan piikittänyt, rännäillyt, mutta muuten kiskonut.

15.05.2019 16:18:50
#202248 [+-] Piilota Suosittele

202246

Se on hyvä. On se kyllä kiva tietää, että kaapissa on lähes aina kylmää olutta jos vituttaa tai jos vaan haluaa paeta todellisuutta vähäks aikaa.

Duunissa se ei ihan aina käy.

[ 8 viestiä | ]