TÄNÄ LÄHTEE TAPPII ASTI TÄNÄ LÄHTEE TAPPII ASTI
fuck the liikennevalot fuck the liikennevalot
Viikon eläin Viikon eläin
Tankotanssia Tankotanssia
ihana nainen ihana nainen
saksa saksa
NY LÄHTEE NY LÄHTEE
olen varautunut olen varautunut
Viikate - Maria Magdalena Viikate -  Maria Magdalena
internet internet
Pari vitsiä Pari vitsiä
Tätä paskapuolueet haluaa suomeenkin Tätä paskapuolueet haluaa suomeenkin
kuuma koira kuuma koira
lammasvisa lammasvisa
tulen tästä tulen tästä
kyl mä osaan kyl mä osaan
Kesäneito Kesäneito
HEITÄ HOMO VOLTTI HEITÄ HOMO VOLTTI
kjeh rääh kjeh rääh
Lähtisikö tapaamaan Emmiä? Lähtisikö tapaamaan Emmiä?
kiitos kiitos
armenialainen uwu kertoo vitsin armenialainen uwu kertoo vitsin
Uusi näppis Uusi näppis
i fit i sit i fit i sit
@-
 2 265 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.49 MB, 1 tiedosto, 14.05.2019 21:56:32
[ + 1 | ]

Pyörällä iliman penkkiä

[29612] [tiedosto.png] [0.49 MB] [630x780] [] []
tiedosto.png

iida

(104)  · 

palosaari

(50)
15.05.2019 09:26:12
#202127 [+-] Piilota Suosittele

>>202087

Ehkä muutama. Ja tällasta huomiohuoraa just vaan ruokkii tällaset slayjerin tapaset runkkarit kaikenlaisella ihannoinnilla. Luonnollisuus kunniaan.

15.05.2019 14:30:46
#202202 [+-] Piilota Suosittele

>>202127
Kyllähän tota nyt panis jokanen luolastolainen kolli, mutta hyväksi vaimoksi siitä ei välttämättä olisi.

26.9.2013 - Iida Palosaari, Ylivieska. 21v, 163 cm ja 49 kg. >89-61-89. * Olen varattu. * Opiskelen lastentarhanhoitajaksi.


Eli 27 nykyään kuten Slaykin. Ikä on ihan sopiva, pinnallisuus ei.

15.05.2019 16:13:32
#202244 [+-] Piilota Suosittele

>>202228
Slay nyt kiillottelee kilpeänsä harva se päivä. Ketä se haittaa?

202233

olen käynyt pintaa syvemmällä

Et ainakaan Palosaaren :D Sä kyllä sanoit että et ole koskaan piikittänyt, rännäillyt, mutta muuten kiskonut.

15.05.2019 16:18:50
#202248 [+-] Piilota Suosittele

202246

Se on hyvä. On se kyllä kiva tietää, että kaapissa on lähes aina kylmää olutta jos vituttaa tai jos vaan haluaa paeta todellisuutta vähäks aikaa.

Duunissa se ei ihan aina käy.

[ 8 viestiä | ]