Äänikirja - Saatana saapuu Moskovaan osa 1 Äänikirja - Saatana saapuu Moskovaan osa 1
Varmasti tyytyväinen asiakas :D Varmasti tyytyväinen asiakas :D
Kaisaniemen puistossa 1 Kaisaniemen puistossa 1
Hassu mies Hassu mies
Kuvakommentti Kuvakommentti
Jaahas Jaahas
haisuli haisuli
nurr nurr nurr nurr
äitee22 tekemää ruokaa äitee22 tekemää ruokaa
Supermarketti Supermarketti
Ei paljon järkeä lähettäjällä Ei paljon järkeä lähettäjällä
tuuletin hitler tuuletin hitler
Mitäs jeccua tälle päivälle keksitään? Mitäs jeccua tälle päivälle keksitään?
Missä se sergey luuhaa? Missä se sergey luuhaa?
venäläinen esileikki venäläinen esileikki
Se on ne pari tacoa mitkä söit! Se on ne pari tacoa mitkä söit!
kinner muna apu apustus kinner muna apu apustus
Vedonlyönti. Vedonlyönti.
Muurahaiset päällekkäin, nii Muurahaiset päällekkäin, nii
Terminator 2 AD-HD-DVD Edition Terminator 2 AD-HD-DVD Edition
Isoille tytöille Isoille tytöille
Kuolin kesken aallon Kuolin kesken aallon
Emmä nää Emmä nää
Rape Sloth tarinoi Rape Sloth tarinoi
@-
 2 265 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.49 MB, 1 tiedosto, 14.05.2019 21:56:32
[ + 1 | ]

Pyörällä iliman penkkiä

[29612] [tiedosto.png] [0.49 MB] [630x780] [] []
tiedosto.png

iida

(104)  · 

palosaari

(50)
15.05.2019 09:26:12
#202127 [+-] Piilota Suosittele

>>202087

Ehkä muutama. Ja tällasta huomiohuoraa just vaan ruokkii tällaset slayjerin tapaset runkkarit kaikenlaisella ihannoinnilla. Luonnollisuus kunniaan.

15.05.2019 14:30:46
#202202 [+-] Piilota Suosittele

>>202127
Kyllähän tota nyt panis jokanen luolastolainen kolli, mutta hyväksi vaimoksi siitä ei välttämättä olisi.

26.9.2013 - Iida Palosaari, Ylivieska. 21v, 163 cm ja 49 kg. >89-61-89. * Olen varattu. * Opiskelen lastentarhanhoitajaksi.


Eli 27 nykyään kuten Slaykin. Ikä on ihan sopiva, pinnallisuus ei.

15.05.2019 16:13:32
#202244 [+-] Piilota Suosittele

>>202228
Slay nyt kiillottelee kilpeänsä harva se päivä. Ketä se haittaa?

202233

olen käynyt pintaa syvemmällä

Et ainakaan Palosaaren :D Sä kyllä sanoit että et ole koskaan piikittänyt, rännäillyt, mutta muuten kiskonut.

15.05.2019 16:18:50
#202248 [+-] Piilota Suosittele

202246

Se on hyvä. On se kyllä kiva tietää, että kaapissa on lähes aina kylmää olutta jos vituttaa tai jos vaan haluaa paeta todellisuutta vähäks aikaa.

Duunissa se ei ihan aina käy.

[ 8 viestiä | ]