powerlevel powerlevel
harha harha
Omaa kivaa Omaa kivaa
en ostais en ostais
ebin jeccu ebin jeccu
Ihana nainen Ihana nainen
savumerkki savumerkki
reparations reparations
kuu kuu
kurwa kurwa
Syy, miksi Iraniin hyökättiin. Syy, miksi Iraniin hyökättiin.
Muutoksia tulee Muutoksia tulee
Ihana nainen Ihana nainen
vitun potkulauta vitun potkulauta
ei ehi ny ei ehi ny
muovi audi muovi audi
ei enää sokeita ei enää sokeita
iltalukemista iltalukemista
aasialainen nuuhnuuh kikkelityty aasialainen nuuhnuuh kikkelityty
en ollu minä =( en ollu minä =(
varmaan kuvattu espoossa tai jtoain varmaan kuvattu espoossa tai jtoain
Minkä tyyppinen homo olet? Minkä tyyppinen homo olet?
nitisee oudosti nitisee oudosti
boomer ja ladyboi boomer ja ladyboi
 1 184 näyttökertaa, 23 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 06.05.2019 12:32:20
[ + 3 | ]
👑 Katsotuin 06.05.2019.

Sotamaalattuna ja ilman

[29223] [0.jpg] [0.06 MB] [740x459] [] []
0.jpg

meikki

(19)  · 

päällä

(26)  · 

pestynä

06.05.2019 12:52:59
#198819 [+-] Piilota Suosittele

>>198815

Nuo huulet on kyllä hämmäntävät. Näyttää silti että pusukalaleikkaus on käyty tekemässä. Sitten rajataan ja kavennetaan huulet kapeiksi meikillä.

06.05.2019 21:25:49
#198951 [+-] Piilota Suosittele

>>198948

Onhan tuota koristelua käytetty maailman sivu.
Itsekin käytän kosteusvoidetta naamassa. Kajalia ja kasvomeikkejä menee vain tietyntyyppisille keikoille osallistuessa.

06.05.2019 21:31:13
#198956 [+-] Piilota Suosittele

>>198951
Jep. Ite en tajua miten kuvassa yllä oleva tälläys "huijaa" ketään, onhan se ilmiselvästi koko naaman peittävä maalaus, eikä enää edes erityisen ihmismäinenkään, plus valokuvafiltterit.
Sama kuin olisi joku punasininen kasvomaalaus, tämä vain sattuu matsaamaan ihonväriin. Silti ilmiselvä. :3

06.05.2019 22:58:56
#198993 [+-] Piilota Suosittele

>>198967

No tässä asiassa ei haittaa jos pienen pettymyksen tuottaa.
En ole ikinä gootti ollut. Parhaat meikit naamaan saa kuitenkin naisilta. Harrastuneisuutta kato.

08.05.2019 18:58:31
#199488 [+-] Piilota Suosittele

Ei ole lähelläkään "radikaalein" ero. Koitan nyt sanoa nätisti, että tiedän naisen jolla on kontrasti tota vielä suurempi, siis tuon kuvan nainen on vielä nätti meikittä. Eräs noh... Petolinnun perse on samassa kylässä kerännyt mainetta sillä että aamuisin pelottanu kundit pois kotoaan, juurikin siis silloin kun meikit on lähteny.

Mä en vieläkään tajua, miten se nainen pystyy pelkillä meikeillä korjaamaan naaman joka näyttää siltä että se ois saanu 27 kertaa rautaputkesta. Huom! En kyseistä naista dissaa missään tapauksessa, vaan hänen meikkaustaitojaan haluan korostaa erityisesti. Kukaan meistä ei oo saanu valita mimmoseen kroppaan taikka naaman taakse me synnytään.

Ja sitten nää alfaurokset ja muut pellet (eli hevit ja ipat) saa pönkittää omaa itsetuntoaan ihan rauhassa :)

08.05.2019 22:49:02 | 22:50:27
#199529 [+-] Piilota Suosittele

>>199488

Hienot kyläpsykoosit siellä. Muuttakaa isompaan paikkaan niin ei tarvitse nussia toisianne koko ajan :DDDDDDDDDDDDD

Kyä te ootte pottupäität vai ketä?

[ 23 viestiä | ]