reilu kaveri reilu kaveri
Loppuu se ulina ja vinkuminen tai alkaa rytisee.. Loppuu se ulina ja vinkuminen tai alkaa rytisee..
Kookomuslainen politiikka Kookomuslainen politiikka
ei nyt ei nyt
Niin kerta.. Niin kerta..
Sähgöaudon aggu Sähgöaudon aggu
Koirot ja kisset Koirot ja kisset
Venäjän Jeesus ei koputa. Se tulee ovesta läpi. Venäjän Jeesus ei koputa. Se tulee ovesta läpi.
Blackvomit ja Rapunaama ovat juutalaisia homopedareita Blackvomit ja Rapunaama ovat juutalaisia homopedareita
Tilastollisesti noin 7 tuhannesta raiskauksesta päätyy tuomioon Tilastollisesti noin 7 tuhannesta raiskauksesta päätyy tuomioon
Syren Syren
floppy disc floppy disc
wPaint wPaint
valtion kukkaro valtion kukkaro
Repomies Repomies
Demarit Demarit
Vaihteeksi HS propagandaa. Vaihteeksi HS propagandaa.
Britti fasisti Sir Oswald Mosley oli erittäin hieno mies myös Britti fasisti Sir Oswald Mosley oli erittäin hieno mies myös
Näpit irti meidän lapsista Blackvomit LGBT lastenraiskaaja Näpit irti meidän lapsista Blackvomit LGBT lastenraiskaaja
Huono muisti. Huono muisti.
pohjoiskorean laivasto pohjoiskorean laivasto
turreja turreja
Poliisi liemesse Poliisi liemesse
Joulupukki Joulupukki
 1 184 näyttökertaa, 23 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 06.05.2019 12:32:20
[ + 3 | ]
👑 Katsotuin 06.05.2019.

Sotamaalattuna ja ilman

[29223] [0.jpg] [0.06 MB] [740x459] [] []
0.jpg

meikki

(19)  · 

päällä

(26)  · 

pestynä

06.05.2019 12:52:59
#198819 [+-] Piilota Suosittele

>>198815

Nuo huulet on kyllä hämmäntävät. Näyttää silti että pusukalaleikkaus on käyty tekemässä. Sitten rajataan ja kavennetaan huulet kapeiksi meikillä.

06.05.2019 21:25:49
#198951 [+-] Piilota Suosittele

>>198948

Onhan tuota koristelua käytetty maailman sivu.
Itsekin käytän kosteusvoidetta naamassa. Kajalia ja kasvomeikkejä menee vain tietyntyyppisille keikoille osallistuessa.

06.05.2019 21:31:13
#198956 [+-] Piilota Suosittele

>>198951
Jep. Ite en tajua miten kuvassa yllä oleva tälläys "huijaa" ketään, onhan se ilmiselvästi koko naaman peittävä maalaus, eikä enää edes erityisen ihmismäinenkään, plus valokuvafiltterit.
Sama kuin olisi joku punasininen kasvomaalaus, tämä vain sattuu matsaamaan ihonväriin. Silti ilmiselvä. :3

06.05.2019 22:58:56
#198993 [+-] Piilota Suosittele

>>198967

No tässä asiassa ei haittaa jos pienen pettymyksen tuottaa.
En ole ikinä gootti ollut. Parhaat meikit naamaan saa kuitenkin naisilta. Harrastuneisuutta kato.

08.05.2019 18:58:31
#199488 [+-] Piilota Suosittele

Ei ole lähelläkään "radikaalein" ero. Koitan nyt sanoa nätisti, että tiedän naisen jolla on kontrasti tota vielä suurempi, siis tuon kuvan nainen on vielä nätti meikittä. Eräs noh... Petolinnun perse on samassa kylässä kerännyt mainetta sillä että aamuisin pelottanu kundit pois kotoaan, juurikin siis silloin kun meikit on lähteny.

Mä en vieläkään tajua, miten se nainen pystyy pelkillä meikeillä korjaamaan naaman joka näyttää siltä että se ois saanu 27 kertaa rautaputkesta. Huom! En kyseistä naista dissaa missään tapauksessa, vaan hänen meikkaustaitojaan haluan korostaa erityisesti. Kukaan meistä ei oo saanu valita mimmoseen kroppaan taikka naaman taakse me synnytään.

Ja sitten nää alfaurokset ja muut pellet (eli hevit ja ipat) saa pönkittää omaa itsetuntoaan ihan rauhassa :)

08.05.2019 22:49:02 | 22:50:27
#199529 [+-] Piilota Suosittele

>>199488

Hienot kyläpsykoosit siellä. Muuttakaa isompaan paikkaan niin ei tarvitse nussia toisianne koko ajan :DDDDDDDDDDDDD

Kyä te ootte pottupäität vai ketä?

[ 23 viestiä | ]