Yle propagandaa taas 10. Yle propagandaa taas 10.
Brandish 3: Spirit of Balcan (PC-98) - Desert Brandish 3: Spirit of Balcan (PC-98) - Desert
Ei rahaa, vain rapsutuksia :3 Ei rahaa, vain rapsutuksia :3
Ruoka avun saalis 2 Ruoka avun saalis 2
tissit tissit
Wow, kelatkaa. Hitlerkin oli hullu, homo ja piripää Wow, kelatkaa. Hitlerkin oli hullu, homo ja piripää
????? ?????
Kaiki Kiinalaiset ovat rasisteja. Kaiki Kiinalaiset ovat rasisteja.
Voi saakeli tätä elämää Voi saakeli tätä elämää
Oletko luuseri? Oletko luuseri?
Haapasalon hatsapuri Haapasalon hatsapuri
Yle propagandaa taas 13. Yle propagandaa taas 13.
Me keksittiin pähkinät kun me oltiin kuninkaita Me keksittiin pähkinät kun me oltiin kuninkaita
Valkonen neekeri Valkonen neekeri
Tosi turvaton bussi siis Tosi turvaton bussi siis
Ristiretken aika! - Deus Vult! Ristiretken aika! - Deus Vult!
sulkeutuja sulkeutuja
Tuu neekeri million vaan koittaa niin katotaan Tuu neekeri million vaan koittaa niin katotaan
Imekää persettä suvakit!!! Imekää persettä suvakit!!!
artisti dolan artisti dolan
Yle propagandaa taas 11. Yle propagandaa taas 11.
Niinistö näki luolaston Niinistö näki luolaston
Torakka Rookeri Torakka Rookeri
Neekeröintiä Neekeröintiä
 646 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.11 MB, 1 tiedosto, 20.04.2019 21:44:41
[ + 3 | ]

Ylväät pylväsbörheät :3

[28227] [kissatpylvaanpaalla.jpg] [0.11 MB] [600x1318] [] []
kissatpylvaanpaalla.jpg

shiro

(126)  · 

nora

(9)  · 

kissa

(5203)  · 

kissat

(176)  · 

börh

(1047)  · 

tolppa

(20)  · 

ulkona

(18)  · 

photobomb

(5)
21.04.2019 11:43:09 | 11:47:09
#191860 [+-] Piilota Suosittele

>>191834

Isäntä ja emäntä :3

...ja ylväs jälkikasvu ;3


Sen nyt näkee kilometrin päähän että Nora on Kuron äiti, mutta Shiron osuuden suhteen täytyy vain tarkkailla Kuron äidiltään perimänsä vilkkaan luonteen välistä pilkottavaa tasapainoisuutta zen-ilmeineen sekä byöreitä bosgia ja Shirolle ominaista alfa-henkistä olemusta, ja lisäksi uskoa Youtube-kommentoijia joiden aikakäsityksen mukaan Kuro oli kuvioissa ennen kuin Shirolle tehtiin ilmeisesti elämää vanhoilla päivillä helpottamaan tarkoitettu (varmaankin terveysnäkökohdat huomioon ottaen) toimenpide :3

Sitä paitsi kun Nora tuli kuvioihin vierailevana tähtenä, niin kuvissahan se just pyöri Shiron kanssa paljon ja pyörii edelleen. :3 Vaikka japania osaamattomana on vaikea sanoa mitään niin selvästi tuli vaikutelma että annetaan ymmärtää että tässä nyt on pariskunta kyseessä siinä määrin kuin börhkontekstissa on mahdollista ;3

Joskus vanhoissa kuvissahan näkyi että Shirolla oli (en tiedä kuka oli emo) pentu joka oli hänen turkkitoverinsakin, mutta en tiedä mitä sitten tapahtui ;____; Kuro on kyllä komea bendele vaikka onkin perinyt äitinsä värityksen joka sekin on hieno :3

[ 2 viestiä | ]