F1 viikonloppu F1 viikonloppu
Kesäinen kettu talven keskelle :3 Kesäinen kettu talven keskelle :3
Pora Pora
maski maski
Sexy Sexy
jäätelö jäätelö
minullahan on neljä tassua :3 minullahan on neljä tassua :3
Kahvia Kahvia
Oksennus Oksennus
Söpö Söpö
Vanha kauppinen Vanha kauppinen
Hem.. hapmsteri Hem.. hapmsteri
Alasti Alasti
Ozzy Ozzy
2b tissit 2b tissit
Se on nyt päätetty Se on nyt päätetty
Uhrilampaat romanttisena komediana Uhrilampaat romanttisena komediana
stacy ray gif stacy ray gif
PS vaihtoehtobudjetti PS vaihtoehtobudjetti
Netflix and nugus :3 Netflix and nugus :3
Gretan tupakka tauko Gretan tupakka tauko
Onneksi on punainen ympyrä Onneksi on punainen ympyrä
Ei taas Ei taas
Tyhmä kysymys Tyhmä kysymys
 781 näyttökertaa, 8 viestiä, 2.31 MB, 1 tiedosto, 16.08.2020 01:04:02
[ + 0 | ]

Luolaston käyttäjien autot

[46515] [IMG_20200816_005829.jpg] [2.31 MB] [3120x4160] [] []
IMG_20200816_005829.jpg

16.08.2020 12:54:26 | 12:57:25
#375293 [+-] Piilota Suosittele

Syksyllä ostin uuden Capturin kaikilla saatavilla varusteilla.

Pihtari kun olen, niin tilasin pääkaupunkiseudulta MetroAutosta kun sai halvemmalla kuin Tampereelta.

Jotta Vihreitä vituttaisi, Captur vie bensaa tehokkaampana ja nelisylttyisenä enemmän kuin aiempi Sitikkani. Mutta koska perinteisesti nämä* ovat hullujen ja kriminaalien vasemmistopunaisten huudeja, pysyin Capturinkin kanssa punaisessa värissä, jotta vasemmistoroistot antaisivat sen olla.


*Nämä = P-talo, jossa auto lepäilee töissä ollessa. Asun sentään PS/Kok -seudulla.

16.08.2020 13:08:36
#375301 [+-] Piilota Suosittele

Minä voisin tehdä kuten @retardialkkis ja käydä kuvaamassa naapurin autoa perunalla, mutta minun naapurin auto on halvempi kuin minun. Tietenkin voisin myös ajaa firman auton parkkipaikalle ja kuvata sen, mutta sekin on halvempi kuin minun omani! :D Sitten on aina se mahdollisuus, että alkaisin kelarottailemaan, ja ostaisin perunan.

[ 8 viestiä | ]