Olio meren pohjassa Olio meren pohjassa
hukku saatana hukku saatana
Legenda nuorena Legenda nuorena
Nyt on tykki kone ja windows xp Nyt on tykki kone ja windows xp
nakuankka suihkussa nakuankka suihkussa
hoiii myö antauvvutaan! hoiii myö antauvvutaan!
Nettikissa 1 Nettikissa 1
Kenway töissä 4 Kenway töissä 4
Iltapalaa Iltapalaa
Ruokatauko Ruokatauko
Terveisiä voon Terveisiä voon
Erään sääsken tarina Erään sääsken tarina
isä ukko isä ukko
Näin käy luolastolaiselle. Näin käy luolastolaiselle.
Hapsi_ Hapsi_
KuopioRock. Kenway on kyltin kanssa KuopioRock. Kenway on kyltin kanssa
Homojen hommaa Homojen hommaa
verstappen perez verstappen perez
Nuuskamulkkunen Nuuskamulkkunen
Kenway töissä 3 Kenway töissä 3
Wokempialaiset Wokempialaiset
Olympialaiset Olympialaiset
Elmeri saatana Elmeri saatana
Totuus Totuus
 606 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 18.04.2019 07:05:05
[ + 6 - | ]

Istun tuolilla :3

[28040] [Sitting_Up_On_My_Chair.jpg] [0.05 MB] [600x773] [] []
Sitting_Up_On_My_Chair.jpg

kissa

(5209)  · 

tuoli

(83)  · 

tuolinnoja

 · 

istuu

(56)  · 

ilme

(228)
18.04.2019 12:06:47 | 12:07:35
#190058 [+-] Piilota Suosittele

>>190015

Kuvassa Mortin katse siintää kaukaisuuksiin, jotka avautuvat ikkunan takana. Huolimatta siitä että verivihollinen, kengännauha, vaanii hännän juuressa.

18.04.2019 13:14:06
#190107 [+-] Piilota Suosittele

>>190063
Mä en oo nähny kissaa pitkään aikaan. Pitäsköhän käydä moikkaamassa veljeä ja sen kissalaumaa taas? Ronttia sinne ei voi päästää.

18.04.2019 13:36:57
#190117 [+-] Piilota Suosittele

>>190113
On se ton kokoseks (~40kg), mutta silti niskastakannettava mulkku joskus.

Sitä ei saa kiinni jos karkaa, eikä se tottele komentoja jos se saa vainun. Juoksunopeus 55km/h. Koita pysyä perässä.

Se on silti mun kamu ♥

19.04.2019 05:56:16 | 06:00:47
#190497 [+-] Piilota Suosittele

>>190117

Pidäthän "häkissä" ja käyt leikittämässä ystävää?
Elläimet haistaa jos isännällä ei ole kiva.

Ihan skidinä nähnyt villiksi päässeitä koiroja. Puri poskeen. Ei kiva.

Edit: Koirapelkoa ei ole silti, säästyinpä armeijassa siltä tetanuspiikiltä

19.04.2019 08:07:00
#190529 [+-] Piilota Suosittele

>>190497
Mä leikin sen kanssa päivittäin. Häkiksi voidaan katsoa aidattu piha jossa riittää hehtaaria.

Mua kyllä harmittaa jotkut koiranomistajat ketkä eivät tee koirilleen sääntöjä selväksi.

Kerran yks koira puri mun farkut paskaks, ja omistaja ei sanonu mitään. Läjäytin nyrkillä. Toisen kerran iso paimenkoira, ~100-80kg, uhkaili, omistaja kittas kaljaa tyytyväisenä.

Rontti ei ole koskaan haukannut eikä näykännyt ihmistä vaikka supia, hiiriä, rottia, oravia ja sun muita tappaa ja syö jatkuvasti.

[ 11 viestiä | ]