Moi :3 Moi :3
Ullatus! Ullatus!
Kuva ei tarvitse otsikkoa Kuva ei tarvitse otsikkoa
Talvigondola Talvigondola
Loiskulttuurin tuhoutuminen lähellä Loiskulttuurin tuhoutuminen lähellä
Miss Neuvosto-Riika 1988 Miss Neuvosto-Riika 1988
Jonned ei pidä lätgästä :--DD Jonned ei pidä lätgästä :--DD
Sakkelukki päivittäiseen lukkilankaan Sakkelukki päivittäiseen lukkilankaan
heh heh
Lahja Lahja
@Jhnna innostuu instagrammailuun :3 @Jhnna innostuu instagrammailuun :3
Art of Memé War Art of Memé War
koiranlento koiranlento
Koripainia Koripainia
Kun @slayer dikkaa feikeist naisista nii mite amanda ahola menis Kun @slayer dikkaa feikeist naisista nii mite amanda ahola menis
Työpaikkailmoitus RÄH HÄH höhö Työpaikkailmoitus RÄH HÄH höhö
Poroja on liikaa. Eiku... Poroja on liikaa. Eiku...
Haluaisin työntää korpun lerppuaukkoosi Haluaisin työntää korpun lerppuaukkoosi
Suruisan hahmon börh Suruisan hahmon börh
Professional dominatrix Professional dominatrix
Doki doki rap battle Doki doki rap battle
Ipa metsästelemässä Ipa metsästelemässä
tupla-rae tupla-rae
Vanhemmuuden ylin aste Vanhemmuuden ylin aste
 671 näyttökertaa, 14 viestiä, 2.57 MB, 1 tiedosto, 14.04.2019 17:40:48
[ + 0 | ]

Triggeröintivideo


triggered

(8)  · 

torilla

(9)  · 

tavataan

(6)  · 

kasvisruoka

 · 

makkaraa

 · 

pitää

 · 

olla

(7)
14.04.2019 19:20:24
#187799 [+1] Piilota Suosittele

"Hyvää, täyttävää ja terveellistä kasvisruokaa." Tän ku näkis jollain laitosruoka budjetilla :D Vitun iso vitsi. Joo voihan se olla. Mutta todellisuus on erillainen kun vihreä kupla.

14.04.2019 21:26:09
#187904 [+-] Piilota Suosittele

>>187799 pavut on halpoja,linssit on halpoja, moni muuki kasvis esim sipuli ja perunat on halpoja.. ruoassa yleensä mikään muu ei maksa paljo mitään paitsi liha

14.04.2019 22:21:38
#187993 [+-] Piilota Suosittele

>>187907 ei rypsiöljyä tai rasvaa tarvita muutenkaan kun sitä saa niin järkyttävästi muista ravinteista.. ite en oo 4kuukauteen käyttäny oikeestaan mitään rasvoja tai öljyjä

14.04.2019 22:46:26
#188040 [+-] Piilota Suosittele

>>187998 välillä mutta en niitä mikrotettavia valmisruokia.. kaikessa on piilorasvaa oikeestaan aina, elimistöki voinu paremmin ku jättäny rasvat käyttämättä.. viikonloppuna saattaa mennä vähän rasvaa jossain krapulamätössä mutta muuten ei

14.04.2019 23:26:09
#188108 [+1] Piilota Suosittele

>>188105
Onks lihaki sitte einestä (varsinki jauheliha)? Jauhot? Makarooni? Niitäkin on käsitelty. Että HeVi osastolta vaa että saa prosessoimatonta ruokaa?

15.04.2019 00:33:49
#188183 [+-] Piilota Suosittele

>>188108 on se jauheliha einestä siinä ja siinä mutta ruoan korvikkeet on niitä eineksiä, makarooni on kanssa einestä kun se on tehty valmiiksi

15.04.2019 09:37:11
#188350 [+-] Piilota Suosittele

>>188186 kaikki mikä ei oo aitoo tavaraa on niitä eineksiä, kaupasta ei paljo muuta löydykkään, jauhelihaki on vaan prosesssoitu ihmiselle helppokäyttöseksi.. se on pääasiassa jauhettua ja survottua teurasjätettä

[ 14 viestiä | ]