Videokokoelma Videokokoelma
wPaint wPaint
Treffit Treffit
Feast 3 - Final Song Feast 3 - Final Song
Pakko lisätä Pakko lisätä
Häme wuz black Häme wuz black
False Positive - Redeem (1/2) False Positive - Redeem (1/2)
Kissakuvia ja -gifejä Kissakuvia ja -gifejä
8) 8)
Löysimme toisemme :3 Löysimme toisemme :3
monica kaatuu monica kaatuu
Moderni arkkitehtuuri on hienoo Moderni arkkitehtuuri on hienoo
Koiroilu menee pieleen Koiroilu menee pieleen
Kissakuvia ja gifejä Kissakuvia ja gifejä
Oho saatana t. kisse Oho saatana t. kisse
False Positive - Redeem (2/2) False Positive - Redeem (2/2)
joo o joo o
Tämän takia Lewandowski on paras hyökkääjä jalkapallossa Tämän takia Lewandowski on paras hyökkääjä jalkapallossa
Rasistit öyhöttämässä Rasistit öyhöttämässä
Bosgi vasten bosgea börh börh :3 Bosgi vasten bosgea börh börh :3
Tilukset tasapainoisessa tarkastelussa :3 Tilukset tasapainoisessa tarkastelussa :3
Kusitauko Kusitauko
Nunnalaulu Nunnalaulu
Kissakuvia ja -gifejä Kissakuvia ja -gifejä
@-
 849 näyttökertaa, 9 viestiä, 2.57 MB, 1 tiedosto, 14.04.2019 09:21:24
[ + 5 - | ]

Mestarin päivä 14.4 2019


mestari

(37)  · 

jussi

(53)  · 

halla-aho

(72)  · 

persu

(151)
14.04.2019 13:13:48 | 13:14:10
#187560 [+-] Piilota Suosittele

Erikoista henkilöpalvontaa. Jossain putinlandiassa tämän voisi ymmärtää, mutta että Suomessa. Ei täällä yksittäinen henkilö pysty juuri asioihin vaikuttamaan ja helvetin hyvä niin.

15.04.2019 23:05:49 | 23:07:34
#188878 [+-] Piilota Suosittele

>>187956
"Antiikin Kreikan Ateenassa idiootti oli henkilö, joka ei osallistunut julkiseen elämään kuten demokraattiseen kaupungin hallitsemiseen, mitä pidettiin vapaiden miesten velvollisuutena. Hellenistisessä Egyptissä idiootti tarkoitti sotilasta. Merkitys oli johdettu lyhentämällä sotilaiden palkat maksaneesta viranomaisesta idios logoksesta eli kuninkaallisesta kassasta."
https://fi.wikipedia.org/wiki/Idiootti
"Antiikin Kreikassa idiootti oli "yksityinen ihminen" (kreikan kielen "idios") eli kansalainen, jolla ei ollut sananvaltaa yhteisissä asioissa kuten politiikassa. Myöhemmin merkitys muuttui tarkoittamaan "oppimatonta ihmistä", ja juuri tässä mielessä augustiinilaismunkki sanaa käytti. Jeesuksen opetuslapsethan eivät olleet kirjanoppineita, vaan tavallisia kansalaisia.
"
https://www.pohjalainen.fi/mielipide/kolumnit/idiootin-historia-1.195347
Tsemmosta

[ 9 viestiä | ]