juuh elikkäs juuh elikkäs
Uros Uros
Vanhanen, mites on? Vanhanen, mites on?
korkea koulutettu korkea koulutettu
No eipähän olleet väärässä No eipähän olleet väärässä
Nummelan surmaaja, osa 2 Nummelan surmaaja, osa 2
sairasta sairasta
Vasuri ja demari, arvopohjat. Vasuri ja demari, arvopohjat.
Aamustondis Aamustondis
Persu Persu
Nuolisitko Jarpin persettä ja mulkkua? Nuolisitko Jarpin persettä ja mulkkua?
R-99 Story R-99 Story
Sikaista irstailua Sikaista irstailua
Mutsi nukahti, niin heitin majoneesit naamalle Mutsi nukahti, niin heitin majoneesit naamalle
Don't stop me now Don't stop me now
Dimmu 🤣 Dimmu 🤣
Paimenpoika Paimenpoika
Nami Nami
Sinuna menisin töihin Sinuna menisin töihin
Paistettua kanaa Paistettua kanaa
Tuote Tuote
Rasismin vastustelijat 🤣 Rasismin vastustelijat 🤣
Jauhelihaa ja pavut tomaattisoosissa Jauhelihaa ja pavut tomaattisoosissa
PS4 peli PS4 peli
 1 247 näyttökertaa, 21 viestiä, 0.33 MB, 1 tiedosto, 13.04.2019 11:06:16
[ + 8 - | ]
👑 Plussatuin 13.04.2019.

Mestari on tulossa

[27694] [57f811dd.jpg] [0.33 MB] [1920x1080] [] []
57f811dd.jpg

mestari

(37)  · 

jussi halla-aho

(60)
13.04.2019 12:19:33
#186775 [+-] Piilota Suosittele

>>186752
Et ilmeisesti tienny, mut tää kuva on otettu 2002 kun venäjä yritti salaa hyökätä suomeen, mutta onneksi mestari oli rajalla vastassa.

14.04.2019 11:59:19
#187495 [+-] Piilota Suosittele

>>187482
En tiiä onko otettu kännykkä kameralla vai ihan perinteisellä. Kännyn kuvat on yleensä sumeempia (ainaki mun paska kännyt :D) joten veikkaisin että oikeella kameralla tai sitte kännykällä jossa on objektiivi tai avaruustegnologiaa.

14.04.2019 15:14:53
#187630 [+-] Piilota Suosittele

>>187619
Handjob?

Kyl mäkin aikasemmin piirtelin paljon värikynillä, mut ilman fotaria kukaan muu kuin minä ei ois saanut sekasotkusta selvää, jos se photaroitavaks oli menossa.

Omat koodit ja sillee, ei niitä kaikille jaksa selitellä.

Tulisit varmaan @alchemilla1 :n kanssa hyvin juttuun maalauksen osalta.

14.04.2019 15:18:25
#187638 [+-] Piilota Suosittele

>>187635
Kyl mä joskus pentuna tykkäsin piirrellä. Iha muksuna tykkäsin värittääkki. Kouluikäsenä sitte lyjäril vaa. Nykysin sitte piirtelen tietokeella tolla paintilla kirkkoveneitä ja karvasia tatteja.

14.04.2019 15:19:22
#187639 [+-] Piilota Suosittele

>>187631
Mut siitä puuttuu niin paljon tärkeitä ominaisuuksia, että se taitaakin sitten olla se kilpailurajoituskysymys. Sama kuin paskan Windows Media Playerin kanssa?

14.04.2019 18:22:37
#187733 [+-] Piilota Suosittele

>>187639
No siis ku huviksee noita teen jos teen ja kun teen. Oisha joku kuvakauppa paree mut kinostele ostaa. Ainaha vois waree mut näh. Videotki editoin Windos Movie Makeril :D

[ 21 viestiä | ]