Perjantai! Perjantai!
Vapaus on illuusio Vapaus on illuusio
kalassa kalassa
pukki afrikassa pukki afrikassa
LGBT LGBT
Donald Trump Donald Trump
Suomi mies nauttimassa Suomi mies nauttimassa
Sillä välin USAssa Sillä välin USAssa
Saksalainen Japanissa Saksalainen Japanissa
Nämä oottaa tässä Nämä oottaa tässä
Trumpin suojelu Trumpin suojelu
maitua maitua
transformer transformer
Pikku tisut Pikku tisut
Juoma repostikille Juoma repostikille
Syvällistä pohdintaa Syvällistä pohdintaa
Peppu Peppu
Ei menny niinku Lohjalla Ei menny niinku Lohjalla
Peruspersu 2 Peruspersu 2
Säikähti Säikähti
Luolastolainen lähestyy naista. Luolastolainen lähestyy naista.
Koskee 99,5% Luolastolaisista Koskee 99,5% Luolastolaisista
Luolastolaiset ylilaudalla Luolastolaiset ylilaudalla
Kauhun hetket Kauhun hetket
 906 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.24 MB, 1 tiedosto, 10.04.2019 17:00:11
[ + 7 | ]

Ensimmäinen kuva mustasta aukosta

[27512] [blackhole.png] [0.24 MB] [1024x682] [] []
blackhole.png

musta aukko

(6)  · 

musta

(115)  · 

aukko

 · 

black hole

 · 

naurunappula

(682)
10.04.2019 19:24:35
#185253 [+-] Piilota Suosittele

>>185218 Näin ne tiedemiehet on aina kusettanut tavallista kansaa ja eläneet herroiksi verorahoilla. Kaikki rahoitus tieteelle leikattava välittömästi nollaan ja tiedemiehet oikeisiin töihin. Kyllä sitä ennenkin on ilman tiedettä ja tiede ukkoja pärjätty. Maalaisjärki riittää ja elämän koulu on paras koulu. Kyllä jämpti on näin!

10.04.2019 19:53:08 | 20:07:45
#185284 [+-] Piilota Suosittele

>>185253
Kyä näi o!
https://youtu.be/CXV9-uIEg8c


(Mut oikeesti aika hieno uutinen ja saavutus tuo kuva. e. Muistan kun Ylen Umpimähkä-ohjelmassa, joskus vuonna 2004, Lorenz Backman kertoi, että ihminen ei oo koskaan nähnyt mustaa aukkoa. Se oli jotenkin yllättävää nuorelle knorille. Siitä asti oon venaillut kuvaa siitä.)

12.04.2019 05:48:18
#185926 [+-] Piilota Suosittele

>>185165
Ilman NN-logoakin tuo on roskaa. Se mikä siinä ympärillä näkyisi on vaan ydinfuusiossa olevaa vetyä. Lähinnä vetyä. Keskellä oleva olis sitten vaikka mutsis aukko, mutta tuo kuva on vain taiteilijan näkemys.

[ 13 viestiä | ]