Perus Lghdtv Perus Lghdtv
Helsinki pride ja wuut wööt! Helsinki pride ja wuut wööt!
Eiku mulla on oikeus kuulitko :D Eiku mulla on oikeus kuulitko :D
Andrew tate on neekeri Andrew tate on neekeri
Sunnuntaiajelulla Sunnuntaiajelulla
Röyh :D Röyh :D
Ooks nähnyt tän Ooks nähnyt tän
Rolling sideways Rolling sideways
elokapina elokapina
Ilo tulitus Ilo tulitus
Poliisi heittää rasistit ulos :D Poliisi heittää rasistit ulos :D
Rotupuhtaus Rotupuhtaus
Manse on meno mesta Manse on meno mesta
Kalastusta Kalastusta
Pojat leikkii Pojat leikkii
Polyesteri Polyesteri
Kippis Kippis
Perjantainen oluenne, sir Perjantainen oluenne, sir
Mummo manaa Mummo manaa
Win Win
Töitä! Töitä!
Ristiretki Ristiretki
Harrille ja sonjille näyte kuntouttavasta työtoiminnasta Harrille ja sonjille näyte kuntouttavasta työtoiminnasta
Lisää kissoja Lisää kissoja
 766 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 21.07.2019 17:46:18
[ + 3 | ]

Kurks

[32411] [0.jpg] [0.08 MB] [640x480] [] []
0.jpg

kissa

(5207)  · 

tyyny

(30)  · 

koppa

(6)  · 

katse

(63)  · 

vivamort

(152)
22.07.2019 21:45:53
#229370 [+-] Piilota Suosittele

>>229329
Rontilla paistaa kylkiluut vaikka se syö kuin sika. Älyttömiä määriä, mutta toisaalta se juoksee aivan halvatunmoisia lenkkejä joka päivä vaikka ois 35°C. Koiria ei sais nyt pitää vapaalla, mutta ei tuolla keskellä korpea tai mökillä kukaan siitä valita.

Lasketaan se aina yksityisellä tiellä vapaaksi eikä se mihinkään karkaile. Ainakaan pidemmäksi aikaa.

Aavistaa että sinne jääpi jos kauemmas menee :D

23.07.2019 01:58:29
#229432 [+-] Piilota Suosittele

>>229383
Sehän siinä on että jos saa vainun, se ei tottele mitään. Sitten kun sen saa kolmen miehen voimin keskelle, niin joku nappaa nopeasti liiveistä kiinni, ja Rontti saa kurinpalautuksen.

Ihmisten ilmoilla sitä ei ole tarvetta käyttää. Noh, ehkä kotona :D

Todella kovatahtonen mulkku ja ilkeä peto se on välillä, mutta silti "laumallensa" hyvin kiltti :3

23.11.2020 15:58:58
#412256 [+-] Piilota Suosittele

>>412175

Anteeksi kamalasti Vivis ;____; Mutta kun olet semmoinen ihanan behmoisa superbaijattava lötkömötkö :333 Ja joskus vähän karvamato ;3 Ja näköjään myös tarkkaavainen tonttuvahti :3

Ja superbörheä tyynyn takana duimisdelija ;3 <3

[ 8 viestiä | ]