aaaaaaaaaa aaaaaaaaaa
Uskaltaako tuolla sohvalla istua? Uskaltaako tuolla sohvalla istua?
Mikä tämä on? Mikä tämä on?
tukifuu tukifuu
kuka on syyllinen kuka on syyllinen
Sipilä ja mamut Sipilä ja mamut
Kissan työ, lokoisa paikka ja psyykkausta Kissan työ, lokoisa paikka ja psyykkausta
laitonta laitonta
75 vuotta Leningradin piirityksen murtamisesta 75 vuotta Leningradin piirityksen murtamisesta
Jaws? Jaws?
jumalten juoma jumalten juoma
karkotetta karkotetta
hieman nauria kiitos.. hieman nauria kiitos..
NN:n viimenen kuva NN:n viimenen kuva
tissit tissit
Läski Paska kuolee nälkään Läski Paska kuolee nälkään
stfu stfu
:D :D
Havuja perkele Havuja perkele
Leikkiaika puutarhassa Leikkiaika puutarhassa
Loppu se kikkailu Loppu se kikkailu
Paska-Akun 6 euron safkat 7-12 Paska-Akun 6 euron safkat 7-12
Paskaa palvelua Paskaa palvelua
Se on nyt sillä lailla tai ei millään lailla Se on nyt sillä lailla tai ei millään lailla
 638 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 10.04.2019 09:58:51
[ + 2 | ]

Punaisia pisteitä

[27490] [Oh_Wow.jpg] [0.06 MB] [600x879] [] []
Oh_Wow.jpg

kissa

(5207)  · 

kirsikka

 · 

lelu

(92)  · 

wow

(17)  · 

mansikka

(16)
11.04.2019 12:00:58 | 12:01:22
#185551 [+-] Piilota Suosittele

>>185548

Viinimarjoja ja jonkin verran villiintynyttä vadelmapuskaa vain ja ne on hyi eräiden mielestä.
Kelpaavat vain piilopaikoiksi. >:3

11.04.2019 21:40:50 | 21:41:34
#185783 [+-] Piilota Suosittele

>>185551

:333

Kasvikunnan osuudeksi riittää ruoho :3 Börhkulinaristit Maikki ja Mortti tietävät, että marjat ovat parhaimmillaan jalostuneessa muodossaan. Siis silloin kun ne ovat nousseet ravintoketjussa pykälän ylöspäin >:3

Muuten, aiotko laittaa rairuohoa tulemaan kun olette palailleet kaupunkiin? :3

12.04.2019 08:07:13
#185978 [+-] Piilota Suosittele

>>185936

Ihan totta että se voisi olla vaikka keltainen piste mikäli kissaa kiinnostaisi. Punainen väri on varmaan ihmistä varten että näkee mihin sohii.

12.04.2019 08:22:29
#185995 [+-] Piilota Suosittele

>>185978
että näkee mihin sohii

Niin :D ihmisilläkin on kaikilla erilaiset aivot ja aistit, mutta aivot muokkaavat ne samankaltaisiksi.

Aiheeseen palatakseni, hirvimetällä voi käyttää tällästä:

ja ne näkee sen ilmeisesti harmaana vaan, kun lintumetällä (hanhet, teeret etc.) pittääpi käyttää tällästä ja olla hilijaa:

[ 12 viestiä | ]