Kärsimystä sukupolvesta toiseen Kärsimystä sukupolvesta toiseen
Hitlerin voitontanssi Hitlerin voitontanssi
tiedettä tiedettä
...hallitus ei ole noudattanut eduskunnan päätöstä... ...hallitus ei ole noudattanut eduskunnan päätöstä...
Ryppy ja Koponen kapakassa osa III Ryppy ja Koponen kapakassa osa III
pupu karkaa pupu karkaa
Liian vaikeaa.. Liian vaikeaa..
Nami nami sushia Nami nami sushia
poopoopeepee poopoopeepee
boobs boobs
boobs boobs
mcdonalds mcdonalds
Alfa ps! Alfa ps!
On hurjaa :3 On hurjaa :3
iltapala iltapala
Tourette :3 Tourette :3
tulihan se sieltä :3 tulihan se sieltä :3
Ba dum tsssss Ba dum tsssss
Joku pannu! Joku pannu!
gianna gianna
Elämä on juhlaa Elämä on juhlaa
Pääosassa: hapsi_ Pääosassa: hapsi_
hasuttelu hasuttelu
jäätelö jäätelö
 757 näyttökertaa, 12 viestiä, 8.14 MB, 1 tiedosto, 22.03.2019 14:48:39
[ + 4 | ]

Adoptoi apina

[26602] [swedut.mp4] [8.14 MB] [640x360] [] []

ruottalaiset

 · 

sairasta

(22)  · 

saatana

(132)
22.03.2019 14:54:19 | 14:55:42
#174807 [+1] Piilota Suosittele

Kivasti siellä jeesustellaan, mutta kun tulee aika lunastaa puheensa niin mitäs sitten kävikään?


Tän takia en oo niin vitun kehitysvammanen että menisin moisia lupailemaan vaikka sillä kivasti saiski ittensä nostettua bättre folkiks. Mutta harvinaista on että bättre folkit ois muuta kuin puhetta.

22.03.2019 14:59:06
#174814 [+-] Piilota Suosittele

>>174810
Eiköhän niin suurinosa tee. Pitää olla oikeesti jonkin sortin aivovamma että menee bättrefolkkeillessaan tollasia sanomaan. Kuten vaikka Sipilä.

22.03.2019 15:03:52 | 15:04:54
#174822 [+-] Piilota Suosittele

Olisin vastannut että jokainen saa auttaa jos siltä tuntuu, mutta meikäläisen himaan ei tule notkumaan yksikään kantasuomalainen tai muunmaalainen. Voin vain kuvitella sitä vitutusta kun yritän rentoutua perjantaina pienen alkoholiannoksen äärellä ja kuunnella spotifytä samalla kun huoneistossa häärää joku tuntematon hyyppä.

22.03.2019 15:22:24
#174828 [+-] Piilota Suosittele

>>174822 Itellä riippuis ihan persoonasta. Jos olis yhtä introvertti kuin minä ja samanlainen ajatusmaailma niin ehkä sitten. Ja maksais kyl ennen pitkää puolet laskuista. Mut ylipäätää en kyl menis ottamaan.

22.03.2019 18:31:43
#174910 [+-] Piilota Suosittele

Hyvä tää eka ja samalla vika videon akka: "Niin mitä sitten olis odotettavissa tapaamiselta? Jaa, että asuntoa vaan. Ei sitten". Tais olla mokkakikkeli mielessä.

18.11.2020 19:02:49
#410577 [+-] Piilota Suosittele

Tyypillisiä suvakkeja. Joku pieni ääni siellä alitajunnassa sanoo, että tää ei tuu toimimaan.

Oon muuten ottanu tavaksi puhua "saksaa" kauppojen edessä kerjääville neekereille ja muille mutiaisille jotka hyppii naamalle. Viimeks rupes jotakin sönkkaamaan jonku hyväksikäyttöjärjestön liivien kans niin puisteli vaan päällä ja kädellä, että ei onnistu. Ja se yks lontoota bamlannu ämmä kans. Voi vittu sillä oli hyvät ilimeet ku selitin sille, että tottakai kodittomien ja huonoissa asuvien ihimisten määrä on ongelma ja ratkaisu on vähentää ihmiskunnan määrää useammalla miljardilla.

[ 12 viestiä | ]