Somalien tarina. Somalit ovat juuri itsekkäitä. Eivät välitä mitään. Takseissa olen nähnyt muutaman ajavan. Muissa hommissa heitä ei olekaan nähty. Naaraspuoliset saattavat olla terveydenhuollon hommissa, harvat mutta ovat.
[
3 viestiä
|
]
⭰
Järkeenkäypää
vanhaa ja uutta
Tampereella kilpaillut mukamas 16-vuotias urheilija... ja vitut!
Julie d'Aubigny
Kannattaa siis ajaa pentalla
vanhassa vara parempi
Liv Tyler
Jennin salmonella
Like a cock of the shitpile
Nopeasti kului vuosi
Tyttöystävä
Historian siipien havinaa
Toisen maailmansodan alkupätkäläiset
KISSOJEN KESYTYSHISTORIA
junarata
Kenet toisit takaisin?
Kovia rakennusukkoja ja akkoja
Alokas nönnönnöö, terve
Koira, ihmisen paras ystävä
Näppärästi pärjaa
historian havinaa
Mitä vaan voi tehdä paskasta ja muutamasta kepistä