S I M P S O N W A V E ざ謁は維ぽ コゆ慰ニ るゃ S I M P S O N W A V E ざ謁は維ぽ コゆ慰ニ るゃ
Tuli kuvaan tyylillä Tuli kuvaan tyylillä
Ei ole poliisi Ei ole poliisi
Kaljaa Kaljaa
Psykoosi indeksi maakunnittain Psykoosi indeksi maakunnittain
Laatikollinen psykiatrista abua :3 Laatikollinen psykiatrista abua :3
Esso vai Shell? Esso vai Shell?
No nyt sekin selvis No nyt sekin selvis
Pakko kuunnella taas uusiks Pakko kuunnella taas uusiks
Paisti hävisi koivelle Paisti hävisi koivelle
Karauta tällä Escobaariin Karauta tällä Escobaariin
Oh really? ;3 Oh really? ;3
Turppi ja hapsi Turppi ja hapsi
Disgusted Disgusted
First world problems First world problems
Voima ei ole kaikki :) Voima ei ole kaikki :)
Raakoja ovat Raakoja ovat
tuntuu hyvälle :> tuntuu hyvälle :>
Peräkonttirötvääjä Peräkonttirötvääjä
Kovis Kovis
Tonnikalaburgeri ilman leipää ja pieni maito :3 Tonnikalaburgeri ilman leipää ja pieni maito :3
Gaza ei kuulu Israelille Gaza ei kuulu Israelille
kvaak kvaak
Ongelma ratkaistu Ongelma ratkaistu
 1 022 näyttökertaa, 10 viestiä, 2.34 MB, 1 tiedosto, 15.03.2019 12:48:05
[ + 6 - | ]

Playcard HORROR PC peli arvostelu


arvostelu

(11)  · 

review

 · 

peliarvostelu

 · 

plastcenter

 · 

playcard

15.03.2019 12:49:12 | 14:20:03
#171259 [+-] Piilota Suosittele

Hetkinen. Korttipeli tietokoneella?

Umm.. ömm....

Edit. Muistan kyllä tuon ajan. Kokeilin yhtä peliä. Oliko juuri formula. Jäi siihen :)

15.03.2019 14:58:23 | 15:02:53
#171321 [+-] Piilota Suosittele

>>171300
Aito IBM model M mekaaninen näppis, pohjassa valmistusvuosi 1986. Vielä sellaisella isopäisellä näppis liittimellä mutta menee adapterin kans ps/2 liitäntään ja toimii yhä windows 10:kin, tosin windows näppäin puuttuu.

Itselläni oli lapsena se formula ja sellainen kuin circus, jota nostalgiahuuruissa yritänkin metsästää. Se oli nimittäin ihan metka peli mutta ilmeisesti melko harvinainen, ei ole vielä tullut vastaan.

15.03.2019 15:41:56
#171360 [+-] Piilota Suosittele

171347


VITTU. Mulla on saatana kuplamuisti. Alapuoli opn normaali disketti-magneettilevy ja diskun yläpuyoli on kuplamuistia. SAATANA!

15.03.2019 15:49:01 | 15:50:02
#171370 [+-] Piilota Suosittele

171363


Tiiliskiven kokoinen löytyy. Painoakin saman verran. Mutta oli mulla Amigassa IDE-levynä Seagate Bigfoot 4.6 Gigabyteä. 5.25" ja 1.5 senttiä korkia.

15.03.2019 15:52:23 | 15:53:35
#171375 [+-] Piilota Suosittele

171374


Ah sitä ihanaa vinkunata 10k vinsu maksoi tuolloin saatana vittu omakotitalon verran. :)

Mutta ostin kerran Valtion Hankintakeskuksesta saatanan ison lerpun. Voi vittu. Se oli just LP-levyn kokoinen.

14.03.2022 17:53:41 | 17:54:28
#555563 [+-] Piilota Suosittele

Hetkinen. Muistan hämärästi tän/näitä. Olikohan jollain kaverilla.

Edit: Joo, Ärrältähän näitä sai.

[ 10 viestiä | ]