leffa leffa
Vinkkinä teille Vinkkinä teille
Kovaa meininkiä Kovaa meininkiä
Mountain retkellä Mountain retkellä
laitonta laitonta
RASMUS RASMUS
Mikä drinksu seuraavaksi...hmmmm Mikä drinksu seuraavaksi...hmmmm
Kun sun mutsi tekee spagettii Kun sun mutsi tekee spagettii
Läski Paska on naistenmies Läski Paska on naistenmies
Nigga broke my bike Nigga broke my bike
Pelle etsimässä pimppaa Pelle etsimässä pimppaa
läski paska kuntoilee läski paska kuntoilee
On aika On aika
Tappeluita Tappeluita
harry was not a wizard harry was not a wizard
Sinä olet hyttynen Sinä olet hyttynen
Thougt was horsy, bamboozled again Thougt was horsy, bamboozled again
Olen ihan samaa mieltä Olen ihan samaa mieltä
satoa odotellessa satoa odotellessa
jumalten juoma jumalten juoma
Mee nyt vittuun HD Mee nyt vittuun HD
>holy >roman >empire >holy >roman >empire
Vanukasta Vanukasta
Ibiza Ibiza
@-
 2 168 näyttökertaa, 10 viestiä, 1.32 MB, 1 tiedosto, 14.03.2019 22:20:39
[ + 2 - | ]

Kattoppa silimmiinkkiin

[26305] [tiedosto.png] [1.32 MB] [700x896] [] []
tiedosto.png

iida

(104)  · 

panosaari

(53)
15.03.2019 09:13:55
#171196 [+-] Piilota Suosittele

>>171173 ei todellakaan mitään, pöinvastoin!!! Tämä neito vaan aavistelujeni mukaan on siinä vaiheessa pahasti rupsahatanut, ämmiintyvä suomalinen katkeroitunut akka. Ja siinä on paljon vikaa.

11.12.2020 07:34:18
#418834 [+-] Piilota Suosittele

Fleda on karannu ottalta, eli jo siinä suora merkki rikollisuuesta. Sitte vielä värjätyt pääkarvat, pois nypityt kulumakarvat ja niien tilalle liitulla vänkäillyt merkinnät. Silimien ympärille monenlaisia erilaisia värejä, poskiin ja muuhun vastaavaan alueeseen sitten kännykällä kivasti feikkaavia värisävyjä samalla ku tissit ei todellakkaan oo niin isot ku kuvassa väitetätään. Hei kommoon, kenen vittuperkeleen tissit on niin vääristynneet, että ihon värit ja esimerkiksi vasemmasta tissistä tullee niin muotopuoli, että se nousee nännipihasta ylemmäs ja aiheuttaa pirun vaikian muotopuolen siihen oikean tissin kohalle. Jos semmonen ois itellä ja ois julukisuuessa niin kyllä kyselisin kovastikki sen omituisen kulumikkaan kyhymyn poistamisesta.

[ 10 viestiä | ]