VKK = Vedetään Kakarat Kanveesiin VKK = Vedetään Kakarat Kanveesiin
Jeesus kerjäsi sitä ja sinä olet seuraava. T: Amerikan Benkku Jeesus kerjäsi sitä ja sinä olet seuraava. T: Amerikan Benkku
Norminpäivä Oulussa Norminpäivä Oulussa
Mainoksia Mainoksia
Ne pienet erot, osa3. Ne pienet erot, osa3.
Humans Humans
Pitbull ja ylähuuli Pitbull ja ylähuuli
ei oo häpee olla nopee ei oo häpee olla nopee
Olen Husin valtuustossa! Olen Husin valtuustossa!
Tomi odottaa kun Jeremy silittää Tomi odottaa kun Jeremy silittää
Kuvasia, kuvasia Kuvasia, kuvasia
WHERE IS MY MONEY? WHERE IS MY MONEY?
metallikenkä metallikenkä
Ne pienet erot, osa4. Ne pienet erot, osa4.
Juutalaisten luvattu maa Juutalaisten luvattu maa
Korona-analyysiä [OC] Korona-analyysiä [OC]
Kivenpyörittäjän kylä - Jalmari Pesosen ja kuoleman keskustelu Kivenpyörittäjän kylä - Jalmari Pesosen ja kuoleman keskustelu
Kanajauhelihahässäkkä Kanajauhelihahässäkkä
Meikä ryhtyy seuraavaks räppäriks: Mc Mulkkuisä Meikä ryhtyy seuraavaks räppäriks: Mc Mulkkuisä
Tunturiohje Tunturiohje
Liittykää mun lahkoon! Liittykää mun lahkoon!
Paahdettu kana ja kasvikset Paahdettu kana ja kasvikset
E-sana E-sana
edullinen laajennus edullinen laajennus
 1 088 näyttökertaa, 6 viestiä, 1.22 MB, 1 tiedosto, 14.03.2019 20:46:49
[ + 10 - | ]

Jeremy Clarksonin terveiset kiinalaisille.

[26304] [tiedosto.mp4] [1.22 MB] [320x320] [] []

jeremy

(6)  · 

clarkson

 · 

roska

(25)  · 

muovi

(32)
15.03.2019 11:56:13
#171243 [+1] Piilota Suosittele

Nyt on taas nostettava suomessa ympäristöveroja koska muovijäte. Pillit pois, korvatikut kans sekä yksittäiset rasiat. Eikö vani?

15.03.2019 13:08:32
#171266 [+-] Piilota Suosittele

>>171109
Idea ois vähän niiQ vähentää niitä ihan kaikkialla eikä mennä sen mukaan et "koska jossain muualla on vielä huonommin niin ei kannata ite tehä mitään".

15.03.2019 19:25:35 | 19:26:19
#171466 [+-] Piilota Suosittele

>>171407
Vääränomaista.
Muiden edellämeno myös luo painetta ojentautua itsekin. Ihan valtiotasollakin.
Kiinassa tosin on kai alkanut tulemaankin erilaisia lakeja sotkemisen suhteen viimevuosina, osa paskoja ulkokultaan liittyviä (sakot kadulle sylkemisestä esim.) mutta ihan kunnollisenpiakin pakotteita ja sääntöjä.
Länsimaat voisi myös viimein joko vetää tehtaansa ko. maasta (ja Intiasta) pois eikä sotkea siellä surutta paikallisten lakien puuttuessa tai niiden valvonnan ollessa olematonta, tai vaikka pitäisikin ne siellä niin silti sitoutua kotimaansa standardeihin.

[ 6 viestiä | ]