Vaahteramäen Emil Vaahteramäen Emil
"Ihan kuin äidin tekemää" "Ihan kuin äidin tekemää"
Kelan ovet avautuu Kelan ovet avautuu
Fantasiamaailmat pähkinänkuoressa Fantasiamaailmat pähkinänkuoressa
What puttings :D What puttings :D
Metsurityty3 Metsurityty3
Ricpound Ricpound
Kpop Kpop
Peta vs RSPCA Peta vs RSPCA
Norjalainen terroristi Norjalainen terroristi
erehtyyhän sitä erehtyyhän sitä
böögö böögö
tiskit tiskit
Zoroethrus Zoroethrus
"Mitä asiaa? >:3 ...ai jaa :3" "Mitä asiaa? >:3 ...ai jaa :3"
Pieniä osia Pieniä osia
Jysähti Jysähti
kessun kasvatus part.1 kessun kasvatus part.1
Peto on irti Peto on irti
Snake? Snake?
Sangen hieno ihminen Sangen hieno ihminen
polaria panettaa polaria panettaa
minttu case minttu case
ditty ditty
 1 198 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.15 MB, 1 tiedosto, 08.03.2019 16:16:59
[ + 7 - | ]

Ilon ja onnen Rinne

[25974] [ilon-ja-onnen-rinne.jpg] [0.15 MB] [1075x1080] [] []
ilon-ja-onnen-rinne.jpg

antti rinne

(16)  · 

hallitus

(111)  · 

nauru

(89)
08.03.2019 16:53:46
#169084 [+-] Piilota Suosittele

...kamala on ajatella sitäkin vaihtoehtoa, että seuraavassa hallituksessa on vihreät tai kommarit. Jumalauta ne voi olla siellä molemmat. Vuoden päästä puhutaan Sipilän hallituksesta jo arvostavaan sävyyn. Sdp, vihr ja vas samassa hallituksessa tuhoaa tämän maan lopullisesti.

08.03.2019 17:05:51
#169087 [+-] Piilota Suosittele

>>169085 mistä vitusta työttömille ja köyhille riittää rahaa lapioitavaksi?? Vastaan itse: keskiluokasta. Rikkaita on kuitenkin niin vähän, ettei niiltäkään älyttömiä voi kupata.

Vittu tätä on jo nyt nähty, että aloilla, missä riittää valoon reagointi ja äänen tunnistaminen, vingutaan lisää liksaa. Imbesillihommista max 1800€. Joo sillä ei juhlita ei, mutta missä vitussa lukee, että työstä, johon kelpaa erämaan insinöörikin, pitäisi elämän olla yhtä orgiaa?

08.03.2019 20:10:13
#169163 [+-] Piilota Suosittele

>>168149 tämä voisi olla ainoa järkevä tapa

>>169148 ei auta, siellä ei hksinkertaisesti ole riittävän laaja-alaista osaamista. Se nyt vaan ei riitä valtakunnantason politiikkaan, että on joku kapean alan painopistealue, mistä jankkaa vuodesta toiseen. Mietipä skenaariota, että jostain ihmeen syystä vaikka piraattipuolue ja persut nappais yhteensä 130 edustajaa. Ei vittu, siinä olis vähintään 80 hakkaraista - tai vieläkin tyhmempää..

08.03.2019 22:20:17
#169198 [+-] Piilota Suosittele

>>169166
Sehän se ongelma onkin, kun kaikki on samaa paskaa eri aatteen alla...

Persut yritti olla erinlainen, mutta myivät nahkansa aika halvalla. Demokratia vaatii joustoja ja myönnytyksiä, mutta ei hinalla millä hyvänsä. Yrittivät hieroa itsestään sitten sinisen nimen alla suuurta pelastajaa kun UUDEN auton hinta tippui 1500e. Äänestäjäkunnasta 1/1000 on varaa ostaa pakka uusi ajoneuvo. Toisaalta nykyään niin yhden asian puolue kuin olla ja voi.

08.03.2019 22:38:12
#169204 [+-] Piilota Suosittele

Oletan ihan näin, että suomen tila syvenee vain. Työn teettäminen ihmisillä vähenee ja rahan tarve kasvaa kasvamistaan. Tulee stoppi kaikkeen totuttuun kyllä, se on jo aika varma juttu.

[ 13 viestiä | ]