Sai pallon munilleen Sai pallon munilleen
Huikea taikatemppu Huikea taikatemppu
Jos MGS V olisi 80-luvun tv-sarja Jos MGS V olisi 80-luvun tv-sarja
1800-luvun Gondola 1800-luvun Gondola
kullimestarin pyynnöstä kullimestarin pyynnöstä
Sophia Loren korsetissa Sophia Loren korsetissa
Tekosyysi että et puolusta naisten oikeutta vuotaa verta vapaast Tekosyysi että et puolusta naisten oikeutta vuotaa verta vapaast
voi poloja ;__; voi poloja ;__;
riemurasiassa aika ahdasmielinen spämmiboksi riemurasiassa aika ahdasmielinen spämmiboksi
true love true love
Brunssikaveri hymyilee Brunssikaveri hymyilee
hapsi & 4evill hapsi & 4evill
Unohti suojalasit Unohti suojalasit
Näin otetaan kantaa politiikkaan Näin otetaan kantaa politiikkaan
Tape face Tape face
lusikkauistimeni part.2 lusikkauistimeni part.2
Ainakin henkiseltä tasoltaan Ainakin henkiseltä tasoltaan
Itä juttuja 2 Itä juttuja 2
Ilmeeni kun saan kultajaskasta kultakimpaleen 5x kertoimella Ilmeeni kun saan kultajaskasta kultakimpaleen 5x kertoimella
Itä juttuja 3 Itä juttuja 3
Slayer feat.Vanessa Paradis - South of taxi (1988) Slayer feat.Vanessa Paradis - South of taxi (1988)
Gondola metrolaiturilla Gondola metrolaiturilla
Takaisin keittiöön Takaisin keittiöön
Auringonbörhennys :3 Auringonbörhennys :3
 1 195 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.15 MB, 1 tiedosto, 08.03.2019 16:16:59
[ + 7 - | ]

Ilon ja onnen Rinne

[25974] [ilon-ja-onnen-rinne.jpg] [0.15 MB] [1075x1080] [] []
ilon-ja-onnen-rinne.jpg

antti rinne

(16)  · 

hallitus

(111)  · 

nauru

(89)
08.03.2019 16:53:46
#169084 [+-] Piilota Suosittele

...kamala on ajatella sitäkin vaihtoehtoa, että seuraavassa hallituksessa on vihreät tai kommarit. Jumalauta ne voi olla siellä molemmat. Vuoden päästä puhutaan Sipilän hallituksesta jo arvostavaan sävyyn. Sdp, vihr ja vas samassa hallituksessa tuhoaa tämän maan lopullisesti.

08.03.2019 17:05:51
#169087 [+-] Piilota Suosittele

>>169085 mistä vitusta työttömille ja köyhille riittää rahaa lapioitavaksi?? Vastaan itse: keskiluokasta. Rikkaita on kuitenkin niin vähän, ettei niiltäkään älyttömiä voi kupata.

Vittu tätä on jo nyt nähty, että aloilla, missä riittää valoon reagointi ja äänen tunnistaminen, vingutaan lisää liksaa. Imbesillihommista max 1800€. Joo sillä ei juhlita ei, mutta missä vitussa lukee, että työstä, johon kelpaa erämaan insinöörikin, pitäisi elämän olla yhtä orgiaa?

08.03.2019 20:10:13
#169163 [+-] Piilota Suosittele

>>168149 tämä voisi olla ainoa järkevä tapa

>>169148 ei auta, siellä ei hksinkertaisesti ole riittävän laaja-alaista osaamista. Se nyt vaan ei riitä valtakunnantason politiikkaan, että on joku kapean alan painopistealue, mistä jankkaa vuodesta toiseen. Mietipä skenaariota, että jostain ihmeen syystä vaikka piraattipuolue ja persut nappais yhteensä 130 edustajaa. Ei vittu, siinä olis vähintään 80 hakkaraista - tai vieläkin tyhmempää..

08.03.2019 22:20:17
#169198 [+-] Piilota Suosittele

>>169166
Sehän se ongelma onkin, kun kaikki on samaa paskaa eri aatteen alla...

Persut yritti olla erinlainen, mutta myivät nahkansa aika halvalla. Demokratia vaatii joustoja ja myönnytyksiä, mutta ei hinalla millä hyvänsä. Yrittivät hieroa itsestään sitten sinisen nimen alla suuurta pelastajaa kun UUDEN auton hinta tippui 1500e. Äänestäjäkunnasta 1/1000 on varaa ostaa pakka uusi ajoneuvo. Toisaalta nykyään niin yhden asian puolue kuin olla ja voi.

08.03.2019 22:38:12
#169204 [+-] Piilota Suosittele

Oletan ihan näin, että suomen tila syvenee vain. Työn teettäminen ihmisillä vähenee ja rahan tarve kasvaa kasvamistaan. Tulee stoppi kaikkeen totuttuun kyllä, se on jo aika varma juttu.

[ 13 viestiä | ]