Hirviö osa 2 Hirviö osa 2
Täs pitää tietää Täs pitää tietää
Vittujen kevät ja kyrpien takatalvi Vittujen kevät ja kyrpien takatalvi
Peskää kamppeenne! Peskää kamppeenne!
puuh läähääl huup puuh läähääl huup
donnin sedeli :DDD donnin sedeli :DDD
Mo Mo
jasu laivalla jasu laivalla
Jonned yriddää hagee eddania k-margedil :DDD:D Jonned yriddää hagee eddania k-margedil :DDD:D
Mauli saatana Mauli saatana
Hyvä karvinen sarjis Hyvä karvinen sarjis
Kun sun fetissit käy vaan oudommiks Kun sun fetissit käy vaan oudommiks
Tä? Tä?
suit yourself suit yourself
Gomppania Spärde XD Gomppania Spärde XD
Ei ole mitään homojen höyrytupakkaa Ei ole mitään homojen höyrytupakkaa
Oletko velho Oletko velho
Tassu Tassu
Iineksen logiikka Iineksen logiikka
pupuankka pupuankka
Make America dumb again! Make America dumb again!
Wohvelilukki Wohvelilukki
@Hapsi_ röntgenissä @Hapsi_ röntgenissä
Haluaisin työntää korpun lerppuaukkoosi Haluaisin työntää korpun lerppuaukkoosi
 762 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 25.02.2019 20:57:17
[ + 3 | ]

SDP

[25126] [yrittaja.jpg] [0.08 MB] [468x624] [] []
yrittaja.jpg

sdp veropakolainen

26.02.2019 00:11:39
#164519 [+2] Piilota Suosittele

Sanna Marin vie lihankin lautaseltasi.

Seuraavaksi hän kysyy, "Mitä jos lihansyönnistä seuraisi kansalaisuuden menetys tai muu vastaava rangaistus?"


Ääni SDP:lle on ääni Sannalle ja hänen sekopääkavereilleen. Lisää huollettavia, hoidettavia ja maksettavia laiskottelevia ulkomaaneläviä ja halpatyövoimaa, rahaa jaettavaksi kaarnalaivoihin ja Etelä-Eurooppaan (terveisin, Jutta) - ja normaalityöläiselle hetken päästä paljon lisää veroja.

26.02.2019 13:09:33
#164699 [+-] Piilota Suosittele

Jos suurpimittäjät maksais veronsa niin voitaisi alkaa harkitsemaan ehkä niiden alentamista ja pienyrittäjäkin pääsisi helpommalla. Joillakin tuntuu olevan vaan se mentaliteetti, että kun toi toinenkin tekee niin minäkin saan tehdä.

30.04.2019 10:07:53
#195810 [+-] Piilota Suosittele

Muistakaa nyt perkeleen duunarit ja pienyrittäjät, jos te ette maksa veroja, ei niitä maksa silloin enää kukaan.

[ 8 viestiä | ]